Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 November


tomtom2

Aanbevolen berichten

en dit plaatste ik

 

Weer misselijk van de zenuwen, weer op een trilplaat.

Ik durf niet, zou afhaken nu, stel me aan, maar ik ga wel morgen

het is een berg, maar wel de hoogste, eentje waarvan niemand hem beklommen kon, maar ik ga die uitdaging aan

nee verkeerd, het is geen uitdaging, maar weet niet wat het wel is.

Moeilijk in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ap jongen het is een zware tijd voor je maar weet dat daar ook weer een einde aan komt. Niet dat je er nu zoveel aan hebt hoor maar soms hielp het mij wel. Weten dat er ook andere  tijden zijn waarin het leven wel gemakkelijker is. Dan zijn er seconden van hoop en het je even goed voelen. Dat zijn toch heel belangrijke momentjes.

Hoop toch dat je vannacht wat kan slapen. :moon:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben terug, was bevalling.

Ze gaan me ook nog helpen met mijn schulden en daar moest ik voor 5 uur even een handtekening plaatsen.

gedaan dus inmiddels, door gelopen naar een schoenenzaak voor sloffen (zijn pantoffels geworden) want die moet ik morgen mee, en meteen 2 joggingbroeken gekocht ook voor daar.

Pyjama moet ook mee maar heb ik niet en draag ik niet gooi ik toch uit snachts :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip;

RTL 4 Verslaafd

 

Ah, te laat. Was het wat? 

Lars, slaap lekker met je longen (en de rest)

En Albertremmo, was het maar morgenavond, het moment waarop jij denkt: was ik hier nou zo zenuwachtig voor, het valt me heel erg mee en ik geloof dat ik het zelfs een beetje prettig vind...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix, de titel is "Samen iets niet weten, dat is liefde" uit de VN dus. Dirk de Wachter. Psychiater en hoogleraar in Leuven.

Het is/was via Blendle op 26-10 jl. te lezen.

 

Ik las nog een interview van hem: uit juni van dit jaar: "We foefelen wat af in de liefde"

Ik heb ook nog wat op youtube bekeken van hem en ik vind hem geweldig! Hij bracht ook boeken uit

waaronder "Borderline times" en zijn nieuwe boek heet "de wereld van de Wachter".

Hij zegt exact de dingen die ik zelf zo belangrijk vind mbt zingeving en onze moeite met een beetje ongelukkig zijn.

 

Ik had een vermoeiende dag. Nu met thee richting bank...

 

Alvast welterusten gewenst voor straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gezien, maar ik volg je Bor.. Laat jij het zelf ook niet aan je hart komen Bor..

 

Gelukkig zijn er ook nog wel mensen die beseffen dat het beter is om mensen met een verslaving te proberen te helpen, er voor ze te zijn ipv ze dieper in de shit te helpen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik lees wat je schrijft maar volg het niet.

Als je voor je kinderen gaat, erken je toch juist je probleem en ga je voor hulp?

Dát helpt je kinderen, niet tegen de ziekte in proberen te bewijzen dat je niet ziek bent.

Wat lieve zegt, dat hij juist dieper de shit in wordt gewerkt snap ik ook al niet

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het niet gezien. Nooit kijk ik naar RTL. Absoluut niet de moeite waard.

Als je toch iets van en docu wilt zien, kijk dan naar een integere BBC docu.

 

Hier moet omwille van kijkcijfers gescoord worden. Dan moet er actie en drama bij,

anders kijkt het RTL publiek niet.

Heb nog nooit van meneer J. Geduld gehoord en kan het geduld daarvoor niet opbrengen.

 

De mensen die zich opgeven voor dit soort TV snap ik al helemaal niet.

 

 

Trusten.

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij gaat toch voor hulp Vol?

Kan niks anders. Kindere zijn de inzet.

Een jaar lang dagelijks 4x blazen om jezelf te bewijzen dat je wel of niet verslaafd bent is hulp, toch?

Waarom je drinkt..doet er kennelijk niet toe. Waarom je je onverantwoord gedraagd ook niet.

Wij vinden je verslaafd en jij ontkent...we zullen zien wie gelijk krijgt.

...

Ah, ik snap je reaktie nu wel.

Jij vindt dat hij ten onrechte verslaafd wordt genoemd en ze al die maanden in de kliniek niets hebben gedaan dan hem onder druk zetten toe te geven dat hij wel verslaafd is?

Als dat zo was, en je inderdaad geen verslaafde zou zijn, zou dat niet goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had ook al die energie die je in het bevechten van instanties hebt gestopt, kunnen besteden aan het stoppen met drinken.

Dan was het gevecht met de instanties vanzelf geëindigd omdat die zich niet meer met je zouden hebben hoeven bemoeien en woonde je jongste waarschijnlijk gewoon thuis.

A3b,

 

Je speelt de bal voor mij nu onterecht terug naar Bor.

Mijn ervaring met instanties is ook één grote gruwel.

Waarom zou je dat moeten accepteren?

 

Mijn eigen zwakke punt is dat ik meestal denk: laat maar zitten.

En de weinige keren dat ik beroepskrachten daadwerkelijk durf aan te spreken op hun incapabiliteit: daar ben ik zeer tevreden over.

Zou ik veel vaker moeten doen.

 

Van mijn coach heb ik wel geleerd:

Wees je bewust van waar je wel of geen invloed op hebt.

Ga niet vechten tegen de bierkaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, er staan niet zomaar mensen voor de deur om je kind te beschermen.

Daar is een heel stuk aan voorafgegaan wat blijkbaar niet goed bij je is binnengekomen/doorgedrongen in die fase.

Je schrijft ook iets over ' schijn ophouden'

Ik snap niet waarom je schijn op zou houden als je voor je kind vecht. Dan ga je toch juist eerlijk zijn ?

Nouja, het is wel een erg emotioneel en persoonlijk verhaal wat je hier neerschrijft. Dat vind ik erg moedig van je!

Ik denk dat het niet haalbaar is voor 'anderen' hier dat goed te snappen. DIt is jouw verhaal, jouw beleving.

Ik hoop echt van harte dat het voor je zoon goed/voorspelbaar/veilig/rustig blijft gaan zodat hij voor nu zo gezond mogelijk verder kan ontwikkelen.

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor,iemand moet toch die melding hebben gemaakt bij Jeugdzorg.

Vaak doen leerkrachten dat eerst bij de kinderbescherming die als er geen verbetering optreedt het doorspelen naar jeugdzorg.

Hebben de leerkrachten bijv,je nooit tijdens een gesprek gezegd dat zij zich zorgen maken.nooit ter sprake geweest tijden s een rapportgesprek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...