Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Oh lord, hahahahahaha..... Had ik de wekker boven wel al een uur terug gezet... maar hier beneden de klok niet... We moeten vandaag op visite... om half 11 weg. Dus ik zou Kees om kwart voor tien wakker roepen... Je ziet hem al aankomen: ik sta net (voor mijn gevoel een kwartier te laat) onder aan de trap te roepen dat Kees wakker moet worden en op moet staan. Geen reaktie... nogmaals roepen , iets harder en nog een keer... Uiteindelijk een kwaaie reactie : 'jaaahaaaaaa, het is nog maar kwart voor negen'.. Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ja, was ff gezellig Fleur. Geloof wel dat we de hele boel hebben afgeschrikt. Afijn, tis niet anders... Ik ga mezelf nog een bakje thee inschenken, heb nog drie kwartier extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Arme Kees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Laters lieve Von Zet dat extra bakje voor Kees ook maar al klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Doe ik Fleur. Fijne dag jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Een goede morgen allen, Vandaag een dagje proberen te relaxen, zal gezien mijn consult morgen niet makkelijk zijn :-) Dank je wel voor de koffie als altijd Von! Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Witte rookt nog steeds niet Von dus houd die maar even aan als voorbeeld. enne langskomen vanuit het Vlaamse: onze Will die deed dat toch zomaar, weet je nog. goeie ouwe tijden☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen Jane, TomTom en Sonnetje... Sterkte voor morgen dan alvast TomTom, misschien helpt het om er op uit te gaan vandaag? Das mooi dat Witte nog steeds niet rookt Jane, haar stopdatum was 11 oktober indertijd, en nee hoor, ben niet van plan weer te beginnen.. En jaaaaaa, Wil zat hier zomaar in de tuin aan de koffie hier indertijd, heel bizar, en heel leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ach Sonnetje, dat went zomaar weer. Wat wel wordt aangeraden is de week van te voren elke dag al tien minuten later naar bed gaan en, als dat kan elke dag tien minuten laten opstaan, en anders daar nu mee beginnen..... In maart dan omgekeerd natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen, werd vroeg licht hier. Je weet wel, in Groningen, waar niets boven gaat. Dagpact; Momentum Lars Rapilos Nadia Sonnetje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Wie weet waar ik de link of t filmpje kan vinden over hoe verslaving werkt in je lichaam/ hersenen. Kan m niet vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen trouwens .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ook goeiemorgen. Linkje naar Els Noorlander: Hoe oud is die lezing eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Els Noorlander? Bedoel je die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Tegelijkertijd :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Tnxie, ja die bedoelde ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Spirit ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ach Spirit, De alcohol haalt je uit balans: stop nu een compleet en kijk of je bevrijd voelt of niet? Het is niet altijd even makkelijk, ik zal de eerste zijn om dat toe te geven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 En het was een '"ach Spirit. Wat doe je jezelf aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) * hoofd stil houden... 31 oktober 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Leuk zo'n link Toine die geopend wordt door een bierreclame? 'Moet dat echt op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik zie geen bierreclame..en dan nog. Get over it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) Wat kan, wat kan niet?Heel subjectief.Toine schudt graag met de billen. Nog nooit geweten dat hij iets kwaads van zin was.Bier is er overal. Ook op dit forum. Mensen die hervallen, mensen die spreken over hoeveel glazen ze achterover sloegen. Mensen die niet zeggen hoeveel maar als men teveel in de mond neemt, was het vast wat. Weet je wat pas irritant is?Jupiler, mannen weten waarom! Haaaallooooooo?!! 30 oktober 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Aaaaaaaah Eric...I like him Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 A3b, is dat zoiets als A3a?Over gespleten persoonlijkheid gesproken. Waar is de c? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden