Momentum Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen Ik meld me droog aan Dagpact: Momentum Mooie zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen allemaal. Het is nog wel heel vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goeiemorgen, Té vroeg wat mij betreft, maar wakker is wakker Sereen stil in en om het huis. Ook fijn. mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Dagpact; Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, Eventjes niet in het donker naar mijn werk. 8.00 beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Het is al licht En heerlijk dat uurtje extra: kon ik prima gebruiken want was gisteravond weg en het werd een latertje... (voor mijn doen dan hè? ) Inmiddels staan koffie en thee hier klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Lars Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Goedemorgen! Nu, ik weet niet wat mij bezielde om in mijn eentje gisteren naar een triller te kijken.Geraak dan sowieso heel gestrest maar toen mijn broer tussendoor even op de deur klopte piste ik zowaar bijna in mijn broek.Hij zag daar de grap wel van in..Fleurtje: 2 jaar van haar leven kwijt - check.Dus beetje op mijne kieviev naar bed. Hadden de buren een feestje. Helemaal niet erg moesten hun genodigden niet telkens voor de deur een safke gaan roken. Met bijhorend gekrijs en getater.Ben denk ik maar pas om 4u in slaap gevallen. Aan de keerzijde...zolang ze voor de deur stonden kon er niemand bij me inbreken om me te vermoorden.Fleurtje: te veel fantasie - check Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Was je pas om 20u thuis Vonneke? Yvonne en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Bedenk me dat een halfnaakte kat en een trage schildpad niet echt veel bescherming bieden.Of ik moest met beiden gooien.Een schildpad kan best aankomen toch?De kat kan het dan afmaken.Yeah! Wie zegt dat een vrouw niet inventief kan zijn?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 hahaha gek mens... nee, ik was pas om 11 uur thuis.. echt heeeeeeeeeeel laat voor mij... En ik las ook dat je stiekem weer rookte... en ja... dat wist ik al. Anders had ik op 20 oktober wel een boeketje bloemen voor je neergezet, want dat was jouw stopdatum. Suffie. En ohhhhh, ik kijk al helemaal geen enge film meer als ik alleen thuis ben. Leuk dat jouw kind in Groningen woont nu. Om heel eerlijk te zijn: ik vind Groningen eigenlijk veel leuker dan Amsterdam hoor. Ik heb ook een kind al 11 jaar in Groningen wonen en die wil er al helemaal niet meer weg.... Trouwens, als jij op visite gaat bij jouw kind.... kun je best even hier een bakkie, oh sorry, een glaasje cola, komen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 (bewerkt) Oehhhhhh.... je draait het om dame: JIJ moet die zieltjes bescherming bieden... aanpassing: spelvout 30 oktober 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Mannen zijn net zo bang hoor Lars.Die vragen waarschijnlijk hun vrouw te gaan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ze woont maar heel eventjes in Groningen hoor Vonneke Ze heeft er voor een paar dagen een huisje gehuurd met vriendinnetjes. Ah nee hé...de beestjes moeten mij beschermen. Ik ben hun koningin. De hoogste in de dierenhiërarchie. Zij die hen elke dag eten brengt en in slaap wiegt. Haren opruimt en poep schept.Meneer schildpad gaat eerst, daarna de kat. Tja moet me herpakken met dat roken. Allez moeten moet niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Allez Vonneke, 11u...das geen uur he. Om hoe laat ga jij dan normaal slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Jij bent degeen die ze in slaap wiegt???? Tssssss Zal toch eens aan meneer schildpad vragen hoe hij dat ervaart.... En jammer dat je dochter er maar een paar dagen is... Had zo gezellig geweest, Fleur hier in Friesland op de koffie.... En ja, stoppen met roken meis. Echt doen hoor, ik weet nog een berichtje wat jij ooit geplaatst hebt met een ellenlange lijst met gifsoorten die in de peuken zit... . Trouwens... jij was mijn lichtend voorbeeld samen met Witte indertijd.. Dus stoppen... anders moet ik ook weer beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik lig er meestal om half 11 in, paar bladzijdjes lezen dan nog en dan lekker pitten. Nu dus laat thuis, kan ik ook niet gelijk naar bed, dus lag er (oude tijd) iets van half 2 in ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik zie Meya de hele tijd hier staan... Gewoon door ons heen denderen hoor Meya. Fleur en ik zijn gewoon een beetje gekheid ( nou ja.. gekheid?) aan het maken. Maar we kunnen ook heel serieus zijn en we bijten niet... alhoewel... als ik naar dat gebit van Fleur kijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Tjee jij moet wel heel moe zijn nu! Want je bent meestal al om 5 uur op.Alhoewel..ze zeggen dat hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt Ik kom nog wel eens een keertje op de cola. Beloofd! Dat lijstje..moet ik nog eens een keer opzoeken. Het meest typisch beeld van een verslaafde is voor mij => met een peuk in de mond zeggen dat ze eigenlijk zouden moeten stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Euhmm...roken doe jij niet hoor lieve meid!! Ik doe er wat aan. Vandaag nog net niet maar ik doe het wel.In het kort.Dat is beloofd. En als Fleur iets beloofd, doet ze het ook.Anders hoort ze het niet te beloven. En ik weet wel dat mensen niet altijd begrijpen waarom iemand zogenaamd uitstellen wil.Voor mij werkt(e) het alleen op die manier.Als ik ga, ga ik hard. De tijd voor ik ga, is ruimte creëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Mijn gebit?!! Zal het gaan ja?? Hey Meya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Tjee jij moet wel heel moe zijn nu! Want je bent meestal al om 5 uur op. Alhoewel..ze zeggen dat hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt Zooooo oud ben ik nou ook weer niet hoor En aan dat colaatje houd ik je, leuk... gaat echt ooit gebeuren. En dat jij weer gaat stoppen met roken, zeker weten. Jou manier van uitstellen is geen afstellen, dat heb je vaker laten zien.. . En wat is er met je gebit dan? Ben je het alwéér kwijt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ohhhhhh, dat gebit... hihi... was ik alweer vergeten... ouderdom of zoiets geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zotte mie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Als iedereen op jouw leeftijd nog zo jong van hart is komt alles helemaal goed Wat een leuke ochtend! Voor nu even de douche in en kleedjes aan (nee ik zit hier ni naakt...das geen zicht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden