Vol Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Lekkere koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Gebakken eieren, Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 En het was weer een droge dag vandaag (Ik denk dat jij een uitsmijter hebt gegeten vanavond Albert ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Uitsmijter met een tomaat voor de vitamientjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ja uitsmijter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nog geen prijsuitreiking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Dagpact geslaagd Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 minimaal 2 uitsmijters smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 (bewerkt) Tomtom, ben blij dat het goed ging gisteren! AR: wat spannend allemaal... wat een grote beslissing. Sterkte!! Ik zie dat Facebook meeleest, hoe kan dat? 3 staat er bij? 3 mensen? Wow. Ik heb de heggenschaar na een eerste poging naar de slijper gebracht, die deed niet goed wat ie moest doen. En weer anderhalve zak bladeren bijeen geharkt. Kwestie van den oude dag. Beter dan dat ik later 25 zakken tegelijk moet aanharken en opruimen... en een kromme zaag gekocht om takken mee te zagen. Nu nog een hulpje voor dat klusje zien te vinden (lui, of wachten op een goede bui).... En na een klein dutje bij de tv weer een heerlijke HFresh salade gemaakt met little gem, kaas, rode ui, gele paprika, aardappeltjes en oregano. O en kip. Dan zo het bed maar weer eens opzoeken. Wens ieder een goede nacht! was de kip vergeten... 28 oktober 2016 bewerkt door smart AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 wel gaaf dit hoor, en ik hou van jullie natuurlijk was het vandaag én gisteren eieren oftewel een uitsmijter jullie kennen me wel hè? maar de dagen ervoor was het stamppot witlof, of rauwe andijvie, ja de snert heb ik ook al gegeten Bor maar ook tonijnsalade als maaltijd en dan zelf alles snijden hoor, en mengen heerlijk. Ik kook voor mezelf, maar ja als je 14 dagen geen uitsmijter hebt gegeten is het net een verslaving toch? dus degene die ei of uitsmijter had heeft van mij een vette pluim smart, rapilos, Sowhat en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ik zou zeggen uitsmijters maar dat heeft Yoga al. (Eieren) Dus dan ga ik voor erwtensoep. Twijfel wel hoor..broodje dit of dat vind AR ook erg lekker. Moeilijk... Moet zo lachen om je Borretje, waarom niet ook kiezen voor ei? het is niet of of, maar en en bij mij. je hebt de eieren dus goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 zie er tegen op zal jullie missen Ik ga een heel ander traject in, geeft niet, heb er voor gekozen om voor te gaan en kom terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Hou ons op de hoogte, goede nacht voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wat lief van je Bor Luf ya too. Fear yes it`s there but this chance and change is all mine. Go for it, is all I can say Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Zo maar eens naar bed, nuchter. AlbertRemmo en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2016 Ei maakt blij lieve Albert. Een heel mooi en heilzaam verblijf toegewenst! Dat gaat wel lukken denk ik. ❤️ AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2016 Albert ben trots op je Fleur ook hier,ojeetje kan nog gezellig worden Hier niet gezellig weekenden zonder drank blijft moeilijk voor mijn Hoop dat dat gevoel toch een keer overgaat Hey ik ben een gezellig geit hoor. Ik heb een deal voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden