Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 oktober

Momentum

Aanbevolen berichten

Ja de huisarts vroeg ernaar. Omdat het Spanje betreft was het goed.

Ik had het berichtje net verwijderd, sorry. Zo is er voor een ander geen touw meer aan vast te knopen.

Dan toch nog maar een keer: ik moet op korte termijn van de huisarts naar de cardioloog ivm hartklachten. Enig onderzoek is al gedaan en er is iets niet goed.

Ook toevallig, ik ook al.

Ik heb al meer dan 10 jaar last van overslagen, de HA heeft het altijd afgedaan als, goh, wat vervelend hè.

Totdat de arts-assistent mij een ECG liet maken in het ziekenhuis.

ECG was goed, maar er moest toch een vervolgonderzoek komen, linker atrium bleek overbelast en vergroot... :blush:

Ik word volgende week waarschijnlijk opgeroepen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IQ is hoe goed je wiskundige probleempjes kan oplossen. Simpelweg gezegd.

EQ is hoe je met je eigen en andere gevoelens, gedachten, het leven zelf omgaat. Simpelweg gezegd.

Het eerste ben ik best goed in. Het tweede ben ik waardeloos in. Het is beter om een beetje goed in beide te zijn..

Ik meld me droog af,

Een mooie avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding.

Bij de NA vanavond vier nieuwe gezichten en een begeleider, mooi!

Het voelt goed te ervaren dat mensen de weg vinden.

Morgen ook een flinke dag NA, vergaderen. Je hoeft het er maar druk mee te hebben......

Och ik ben verslaafd, en dat wil ik weten en niet onder stoelen of banken steken.

Dan kan ik ook maar beter doen alsof.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken wel wat Pinkman zegt. Alleen is mijn ervaring dat door NIET drinken ik wel weer een beetje aansluiting vind, ondanks mijn EQ wat ver onder peil is (klinkt dat al beter Bor :-)). Maar in mijn echte drankjaren, zat ik compleet vast in mijn gedachten. Je kan beter in een fysieke gevangenis zitten dan gevangen door de geestelijke gevangenis die alcohol heet. Of welke verslaving dan ook waar alcohol staat. Het is wel zo dat niet alle drives/verslavingen mij evenveel pijn doen: als ik een tv of fiets koop, wil ik de beste hebben. Ook een soort verslavingagedrag. Maar als ik daar af en toe aan toegeef, geniet ik er wel van, in tegenstelling tot de rommel die alcohol heet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...