Mupke Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ha die Bol. Wat leuk om jou hier weer een dagje te zien meekletsen. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Droge dag. En daar is dan ook weer alles mee gezegd. basta, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Héhé die Mupke Elma hallo als je dat zo schrijft Nadia denk ik dat er vandaag meer gebeurd is. Heb je het niet prettig gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Droge dag vandaag Hoi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Hoi Bol zin om bij mij te komen wonen? Verschrikkelijke dag Ik ging met mijn dochter douchen ik dacht daar wat van op te knappen maar klap dubbel van de stress Hartkloppingen en dacht word GEK Buurvrouw gehaald en heeft haar meegenomen ik naar bed en niet kunnen liggen van de ellende kalmerings pillen die niet helpen Uiteindelijk ook zoon gebracht en nog maar 3 pillen genomen en ja toen 5 uurtjes geslapen Wat een ellende ook aan de anti d wil niet goed helpen hoge dosis Morgen naar de dokter wil mijn moeder niet bellen die wil dat ik opgenomen wordt dit is al de derde keer in korte tijd Voel me nu redelijk zo weer slapen en hoop op een goeie nacht Ik moet ook nagekeken worden zo dun als wat en geen eetlust wie weet wat onder de lede Sorry voor dit ellendige verhaal ik heb liever wat leuks te melden vandaag even niet Wordt vervolgd morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 (bewerkt) Hé die Rapske. Hoe is het met het pootje? En Lies en Lotje is er ook weer. 25 september 2016 bewerkt door bolletje rapilos en Lieselot reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Lars goed gedaan jochie om het droog te houden. Zo nou stop ik er mee voor vandaag en duik zo m'n bed in. Trusten kanjers smart en Lieselot reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ik kruip ook in mijn bedjen, droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ik ga erin Hopelijk een rustige nacht met die kleine vanacht was drama om het uur wakker ik denk daarom vandaag ook zo'n terugval Ik hoop dat het ooit nog eens goed met me komt Hekel aan om me zo bloot te geven en zo te klagen maar pas ervoor om beter voor te doen dan ik ben daarvoor wil ik hier niet zijn Yin Yan komt weer terug daar moet ik op blijven hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ik ga ook mijn bed in, nog even lezen Weekend was om trots op te zijn! basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ik slaap al half zzzzzzzz Droog. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 nou die anderre helft nog. hopelijk ook droog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Fijn dat jullie me wakker maken! Ik was ook vergeten me af te melden, welterusten. Ik ga nog even verder met Italiaanse cursus, nou ik toch weer wakker ben. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Liselot,misschien een te snel werkende schildklier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ook droog! Nadia, moet ik de cloeck-en-moedig-poster uit de kast halen? (Poster=postzegel, ik wou dat ik ook zo goed kon plaatjes plakken als Bolletje.) Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 (bewerkt) Ik heb het weggehaald, ivm privacy. 26 september 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Wat afschu-we-lijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Ach Nadia... ik kon het niet meer lezen maar ...... sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden