Nadia Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Lijkt me leuk werk, Jane! En gefeliciteerd met dochter. Meld me droog af. basta, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Meld me ook weer droog af. Net nog een late dienst gedraaid, waar ik helemaal geen zin in had. Nu toch wel weer een heel voldaan gevoel, dat ik het gedaan heb. smart, basta en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ineens kon ik weer inloggen. Raadsel ligt vermoedelijk in de happperingen van letters o mijn toetsenbord. (zie maar) Kom even welterusten wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Meld me schoon, droog, nuchter, clean enzovoorts af. Truste. Nadia en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 ff afmelden, zo droog als oud brood met een colaatje light deze film gezien...redelijk. https://www.moviemeter.nl/film/66534 Trustuh! basta en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Nou het is een latertje geworden, ik sta achter de bar, hoe grappig nu! Heel beschaafd publiek, dat wel, dus het kostte me geen enkele moeite ook alcohol te schenken. En ik mocht meteen de kas opmaken en mensen bedienen dus ik ben er helemaal door al. En mooi 2 films gezien ook nog. De tijd vloog voorbij zo. Goeie zet geweest om 2 jaar op de wachtlijst te blijven. slaapwel Meya, erik, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Leuk zeg !! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Geweldig Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden