Quinn Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Hé, ik ben de eerste. Goedemorgen. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Morge.... Dagpact:Quinn MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Dagpact; Quinn MarQ Rapilos (Huh, waar komen die dikke letters ineens vandaan, en hoe krijg ik die weg ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Ha jongens! Ik kom ook op het pact. Dagpact Quinn MarQ Basta Rapilos Ik heb je afgeslankt, Rapilos. 16 september 2016 bewerkt door basta rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Oh, ineens weer gewone letters ! Ik ga snel aan het werk, Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Gister m'n 2e AA meeting gehad en het is toch wel een eye-opener moet ik zeggen i.c.m. mijn behandeling bij de jellinek en dit fijne forum moet het wel lukken de boel op de rit te houden. Fijne Dag Allemaal nancy, kruidenthee67 en Asterix reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Goeiemorgen, Dagpact : Quinn MarQ Rapilos Basta Lieve Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Goedemorgen frummers. Eindelijk een tikkie minder warm gisteren, heerlijk in de tuin onder de parasol kunnen zitten. Geen drup regen gezien hier nog, en heb het idee dat dat ook niet gaat gebeuren.. dan maar weer sproeien. Koffie en thee staan klaar inmiddels. Klinkt goed Marq, fijn dat één en ander zo wonderwel bij elkaar past..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact : Quinn MarQ Rapilos Basta Lieve Lars jowan edit: Lars ertussen gefrommeld.... 16 september 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact : Quinn MarQ Rapilos Basta Lieve Lars jowan Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Dagpact : Quinn MarQ Rapilos Basta Lieve Lars jowan Asterix Kruidenthee Goeiemorgen, Nog steeds deuren open, maar nu waait er een verfrissend windje, heerlijk... Neem me al de hele week voor mijn werkplek op te ruimen...wel heel veel andere plekken geruimd. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Bor, Och het is vanzelf gekomen dus dan zal het ook wel vanzelf overgaan zei ik. --------------------------------------------------- Bor ik vind het dom, echt dom. Helaas kan ik het niet anders benoemen. Je bloeddruk is te hoog en dan licht in het hoofd. Heb je zin om * en Bollletje achterna te gaan en een CVA te krijgen. Met je drinken en roken zit je ook in een risicogroep. Met jouw verleden en deze klachten hoor je zeker naar een arts te gaan. Sommige mensen ... Aanp voutje 19 september 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 By the way, een goede middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Das nu ook weer niet nodig hoor. Gezondheid nooit mee spotten. Is het niets, dan is het niets, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Goedemiddag? Zijn jullie allemaal in de war? Tis nog ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Die dokter daar, in het hoge noorden is wel bijzonder. Het heeft iets dorps vind ik. Dokters die zelf opbellen. Dat zijn hier al lang assistenten. Kom maar vanmiddag!! Als het niet dreigend is ,ga je hier (Amsterdam) gewoon in de wacht. Twee dagen later is eerder regel dan uitzondering. Lijkt wel een plattelandspraktijk , zoals je in een TV serie ziet. Prijs je gelukkig met zo'n arts. Al lang verleden tijd hier en ook moet je hier niet te veel noten op je zang hebben. 16 september 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Een goede ochtend Asterix, oude Galliër Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Inderdaad Bor, daar zou de basis kunnen liggen voor een zekere betrokkenheid. Ik stel dat wel op prijs. Hou niet zo van autoritaire witjassen. Vind het ook wel belangrijk dat men weet, wat er in je leeft en hoe je leeft. Ach ja, ik ben nog van vroeger. Altijd een groot verlangen naar vroeger. Maar ook niet idealiseren, er was ook veel kommer en kwel. Er is op veel gebieden heel veel beter geworden. Laten we onze zegeningen tellen. Ik ga wat doen! Zeg lekker niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Wachtkamerpost, nog een paar minuten en -iater is klaar voor me. Jolly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 sterkte Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Koffie uit de automaat, in van die bekertjes. Verwijzing wordt in gang gezet. Voel me nogal leeg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ik heb misschien ergens iets gemist Quinn. Verwijzing voor wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Besloten om voor een interne behandeling te gaan. Rationeel sta ik er achter, de rest van mij hoopt dat uit de intake gaat blijken dat het helemaal niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Hoi, ik ben er ook weer . . Te druk met werken, maar nu weekend Spirit?! Je ging toch gewoon bij de deur dat ding aannemen en verder voor gEEN contact hebben? Wat je je nu voorneemt lijkt erg veel op weer contact, ook al hoop je dat je uitstraalt dat je bezet bent. Hij zal vooral voelen; er is contact met me, dus zo serieus bedoelde ze die 'nee/stop/hou op etc.' blijkbaar niet. Knappe zet Quinn! Bor... Bor toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden