Spring naar bijdragen

Donderdag 8 september


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Weer een nieuwe dag ja, heerlijk... 

Buiten al een gulle zon, maar nog wel lekker koel. 

Heb alle deuren en ramen tegen elkaar open staan, 

de warmte van gisteren hangt nog in huis, ik vond het wel érrug warm. 

Niet klagen, ik gun het de hitteliefhebbers van harte nog op de valreep van de zomer. 

Vandaag maak ik er een rustige dag van, beetje rommelen en verder lekker 

in de schaduw in de tuin met een grote kan gekoeld water en koud geworden thee... 

Maar eerst..... koffie en ochtendthee... 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

gister wéér naar de huisarts geweest, want die medicijnen met morfine hielpen ook niet.

Zwaardere medicijnen gekregen, 4x tramadol, 3x diclofenac en daarbij nog 2 paracetamol.

Eindelijk word de pijn minder :)

Meteen doorgereden naar sociaal plein, wat zijn die mensen aardig, begripvol en zorgzaam.

Ze heeft er een collega bijgehaald en gaan nu kijken of ik tóch niet WW kan krijgen of de ziektewet in.

Morgenochtend daar weer 2 afspraken om te kijken of ze me naar de juiste trajecten kunnen begeleiden.

Heb dus eindelijk hulp, nu maar hopen dat ze dat ook kunnen.

Ondertussen ben ik al een paar dagen bezig om mijn leven in puin huis op te ruimen zóóó geen zin in.

Maar mijn zus komt de logeer hond brengen morgen, en dan vind ik het niet nodig dat ze ook over de rommel heen moet stappen :blush:

Dus vandaag maar eens een leuke manier verzinnen om mijn aanrecht leeg en schoon te krijgen (er staat niks meer in de kast)

Jullie weer even op de hoogte

fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;
MarQ
Vol
Rapilos
Nadia
Bor
Basta

Quinn

Asterix

Kruidenthee

 

Goeiemorgen,

 

net terug van een heerlijke yogales.

Wat zou het goed zijn om dat in te passen in mijn dagelijks leven.

Eerder opstaan? 's Avonds voor het slapen gaan? Hmmm, in ieder geval

klein houden anders weet ik vantevoren al dat het niet lukt.

 

Vandaag allerlei klusjes..wat opruimen, wat schrijven...en tussendoor genieten van de zon.

 

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastige dag vandaag, blij dat ik thuis aan het werk ben. Moeizaam telefoongesprek met mijn ex gevoerd, ik laat dingen echt veel te lang uit de hand lopen. Maar goed, in het ongunstigste geval is ze nu toch twee maanden stil. Net ijs met de kinderen in de tuin, dat is dan wel weer prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

het is lang geleden, dat ik op het forum ben geweest. Het gaat heel goed, een jaar en 2 mnd zonder alc alweer, wat was het een worsteling de eerste tijd. Na een half jaar ging het beter, maar ik vond het maar saai etentjes e.d. zonder wijntje! Nu maakt het me niet meer uit, ik neem een ice-thee en vindt het prima, ik heb ook altijd genoeg te vertellen, dat scheelt wel. Ik heb ook geen zin, om er een paar te nemen, ik weet hoe het werkt en ik zou zo weer teveel drinken! Het bevalt me goed zo, zonder alcohol en het grote voordeel is; dat ik opsta zonder kater en ik weet alles nog! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...