Spring naar bijdragen

Donderdag, 1 september 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Grappig Bor ;-). Geniet maar lekker en leer haar pannenkoeken eten.. of beter bak ze samen..

 

Och Sowhat, ik weet heel goed hoe je voelt. Het doet zoveel pijn om een dier te moeten verliezen. Heb nog altijd een schat van een hond, maar mijn poes van 20 jaar is een paar

maanden geleden gestorven. 20 jaar lag ze bij ons in bed, genoot van de zon.. speelde heeft een week op de garage gezeten toen de hond kwam... maar daarna altijd samen.

Direct een nieuw dier kan wel wat de pijn verlichten, geen dier is vervangbaar hoor, maar ik overweg toch ook om een nieuwe poes te nemen..

Sterkte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Een hond verliezen doet pijn, veel pijn.

Vaak voor een niet hondenbezitter moeilijk te beseffen.

 

Zelf had ik alle keren binnen een kwartaal een nieuw maatje.

De aandacht weer op een nieuw kameraadje focussen hielp mij.

 

Weer een beetje dingetjes aanleren plus kammen en borstelen, wat

ook een stukje afleiding is.

En natuurlijk lekkere wandelingen.

 

Allbert (de hond) is in juni ook al weer zeven geworden.

 

Het leven vliegt voorbij. Hopenlijk vindt een hond zijn relatief

korte leven toch een lekker tijdje duren. Dat zullen we nooit te

weten komen.

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

berichtje van mij, gister laatste werkdag gehad.

vandaag bij huisarts geweest, onder andere oxazepam gekregen.

Maandag gesprek met iemand van GGZ.

Ik moet gewoon aan mezelf werken, ik laat continue gewoon over me heen lopen.

Ik zorg altijd eerst voor een ander en cijfer mezelf weg.

Dat breekt me nu.

En of ik nou de WW in kan of dat het bijstand word interesseert me niet.

Nu ben ik es belangrijk, zorgen voor mezelf.

De aankomende tijd laat ik wel weer wat horen,

ga goed,

liefs Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal doorgewaaid, zongebruind, voeten kapot gelopen aan herstel bezig geweest.

38 km op natte blote voeten is eigenlijk best wel ver.....en als er dan nog een stuk dijk bijkomt met grof asfalt en steentjes en geen schoenen.....

Het zal niet de laatste keer zijn! Een mooie meteorologische eerste herfstdag is binnen.

Behalve die voeten dan: droog gebleven. Ehhh, met zwemmen eigenlijk ook niet...openheid en eerlijkheid.

Niets gelezen nog, ik hoop dat jullie een goede dag hadden.

Die had ik jullie wel gewenst vanmorgen, immers.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quinn,

moet kunnen, eens een dag helemaal niets doen, heb je het vast nodig gehad.

Ik heb van een ergotherapeute geleerd, dat als je een goede dag hebt, dat je die dan niet meteen helemaal vol moet plempen met dingen die je "moet" doen. Dan is die reserve meteen weer op. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar je begrijpt het denk ik wel.

 

Morgen voor het eerst weer helpen in de bieb v.d. school die heb ik 45 jaar geleden helpen opzetten, samen met een documentatie centrum.

Het is een stuk minder nu en verhuisd naar een zolder erboven en heel smerig. Dan zie je dat er zaken achteruit gaan in dit land, hoewel er meer geld is.

 

Eigenlijk moet ik er om 8.30 uur al zijn, maar ik mag ook wat later komen, want dit is voor mij echt heel erg uit mijn ritme.

Maar goed, zonder drank gaat dat toch beter. Ook een reden om goed op te letten, want in feite heb ik weinig tot geen verplichtingen, ergo veel "vrijheid".

Welterusten

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik ga dus niet naar het festival zondag, het besluit staat vast en daar wijk ik niet meer vanaf. 

Ik sta dus best wel stevig in mijn schoenen tegenwoordig, maar ik moet wel mijn eigen voorzorgsmaatregelen nemen.

Tjonge en dat allemaal in 1 mannenkoor, hahaha, waar ben ik aan begonnen, ben blij dat er ook een AA er bij zit, dus wel van alles wat  :) 

 

Goed voor/van jou Spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...