Claartje68 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Vandaag voor het eerst op het forum. Mag mijn naam ook op het lijstje? Fijne avond allemaal. Claartje68 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Basta Sonnetje Nadia MarQ Vol Skyer Lieve Smart Sita Claartje68 Je staat erbij Claartje68! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nog een claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Okee, de gordijnen hangen en er is even flink gepraat. Toch goed als er door ex wat andere energie in het gesprek wordt gegooid. Blijk ik toch een kind met zekere intelligentie te hebben. Nu wel totaal gevloerd. Dat wordt een hele simpele maaltijd. Sita2 en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Vlokje 10 maanden! Compliment! Dat doe je goed :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Haha, toen ik hier voor het eerst kwam, had ik mezelf Lydia genoemd. Werd enorm verwarrend omdat er ook een Lidia is. Die had toen haar pols? gebroken of iets aan haar hand? In ieder geval was iedereen blij dat ik zo goed typte. Toen heb ik mezelf omgedoopt tot Nadia. En wat gebeurde? Er kwam een Nadiah. Maar die heet nu Sita. Een stoelendans is er niks bij :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik hou het mooi op Claartje hoor Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik hou het mooi op Claartje hoor Mijn idee is, dat jij het even verandert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Of Claartje noemt zich Soothe, en Soothe wordt ... O wacht "Agnieta" is weer vrij, toch Bor? Soothe en Anette69 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Agnieta is een beetje gedateerd vind ik. Beetje iets voor oude dametjes. Een tijdje was ik Ludwig, naar de grote componist. M'n plaatje ook. Men was al zo lang aan m'n oude ik gewend, dat ik weer terug ging. Claartje 68 kan het in het profiel wijzigen, dat mag drie keer in de 30 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik ga me weer eens broodjenuchter afmelden. Heerlijke dag gehad. Nog even wat lezen envroeg naar bed Sita2, basta, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Is je logeerhondje al terug naar huis Claartje? Hebben jullie van elkaar genoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Bor, Ja Bor, op zulke dagen komen deze dingen naar boven. Er af en toe bij stilstaan is goed. Soms zou ik het weleens willen terugdraaien en overdoen. Vind het wel moeilijk zo af en toe. Maar ja, that 's life. Het leven is een bedenkelijk iets. P.S Mijn drinken maakte het er ook niet beter op. 28 augustus 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ah wat verdrietig, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik meld me droog af. Als ik wat jaartjes jonger was, zou ik voor die uit Zambia gaan. Bijkomend voordeel dat de plaatselijke kroeg gesloten is. lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ja ik ook voor Zambia.. volledig ;-).. sterkte Bor.. niets mis met je naam.. ;-) Ik meld me door af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Is niets met je naam Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Droog weer..wel veel trek gehad, maar gelukkig geen optie om aan toe te geven. Wel zitten denken of het een optie zou zijn Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 ZBB hoi, Ik wilde je net gaan afbranden. Maar er waren redenen, dus ik zeg niets. Nooit meer doen met Refusal drinken. Draad maar weer oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Hoe is het met jou Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dan maak je vooral om jezelf maar zorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Bor, ik zaaide onduidelijkheid met die namen, er is niks mis met Bor! En ook niet met een agnieteswelles-draadje, ik bedoel, jij hoeft je niet in te houden (qua schrijven!!!), zolang er gereageerd wordt ben je boeiend. En ik droog me af. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Per ongeluk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik meld mij droog af. Fijne nacht mensen. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Trusten zij die gaan slapen. Was een boeiende Zomergast. Hedy d'Ancona viel laatst ook mee. Een aardige vrouw. Ze leek milder geworden met de jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden