Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Eyeopener, ja, dat is het wel. Juist omdat ik toch nog vrij aardig functioneer en goed uit mijn woorden kom. Omdat ik niet voldoe aan mijn beeld van wat "het gaat slecht" inhoudt. Dus lijkt het nog steeds eigenlijk wel mee te vallen. Hoe hard iedereen om me heen ook het tegendeel beweert. Maar het hier van iemand te horen krijgen, dat komt harder binnen, omdat mensen hier weten waar ze het over hebben en ook uit eigen ervaring praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 ach Quinn wat een angst achter al die branie ik gun je de moed om voor jezelf te kiezen echt. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ja, de kracht van het forum, het confronteren door lotgenoten, zonder dat daar een oordeel inzit. Mooi. En nu moed verzamelen om écht aan te pakken. Omdat je het waard bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Hoe gaat het Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Quihinn!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ben er min of meer weer. Paar beroerde dagen gehad, maar nu weer wakker. Begon donderdag met migraine, pillen die niet snel genoeg werkten en toen maar gaan drinken. Dat hielp trouwens ook niet. En nu is het dus zaterdag. Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ha jongen! We hadden een simultane woorddomino. Goed dat je er weer bent. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 hmmm drinken op migraine... ik had het vanochtend ook een beetje.. ellendig hé; Gelukkig gaat het nu beter dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Quinn, hoe nu verder? Ben je in afwachting van? Of doe je zelf al iets om je beter te voelen qua drankgebruik? Heb jij adhd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Hoe verder? Opkrabbelen en weer verder gaan, dat. Overschakelen op koffie en meer koffie. En maandag maar weer bellen met mijn hulpverlener. ADHD? Voorzover ik weer niet. Hoe dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Gewoon een vraagje. Wat zei de hulpverlener? Kom je daar wat verder mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Bewaar scherpe opmerkingen vandaag maar even voor hier. Iets over dat een voorgehouden spiegel geen commentaar hoeft bij te leveren om confronterend te zijn. Net een lunch afgezegd, weet te goed hoeveel wijn daarbij "hoort". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen, maar dat maakt niet uit. Goed dat je die lunch ff voorbij laat gaan. Hoe gaat ie verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Wisselend. Al wel een paar dagen weer nuchter, maar absoluut niet zonder moeite. Qua hulpverlening is het nu op mijn beurt wachten, dus dat doe ik nu heel zen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Net een lunch afgezegd, weet te goed hoeveel wijn daarbij "hoort". Dat is wat je (al dan niet ziekte) verslaving je vertelt. Nergens hoort wijn bij. Behalve bij wijn, anders zou het geen wijn zijn. En bij vinologen, anders zouden ze geen bestaansrecht hebben. Maar verder hoort nergens wijn bij. Dan had het er wel van nature in of bij gezeten. O ja, bij veel alcoholisten hoort ook wijn. Maar dat is een keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 (Balsamico) Quinn, je hebt toch nog steeds een opname in het verschiet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Klopt Kohtje, vandaar ook de aanhalingstekens. Zit eraan te komen basta, heb alleen wel aangegeven niet te dicht bij huis te willen, dus het kan even duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bildtdijk Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 (bewerkt) Hallo allemaal Ik ben Anna en heb sinds twee weken geen drup meer aangeraakt. Ik dronk veel en veel te veel (12 per dag was geen uitzondering). Ik was er inenen helemaal klaar mee, ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom precies op dat moment, er was geen aanleiding om te stoppen (behalve de gebruikelijke natuurlijk). Ik had al wel gelezen over mensen die stoppen en alle ellende die dat dan met zich meebrengt qua ontwenningsverschijnselen en dat het handig is de huisarts in elk geval op de hoogte te stellen. Dat heb ik gedaan en heb sindsdien zitten wachten op mega ellende, maar ik heb niets gevoeld, geen trillende handen, geen slapeloosheid, geen zweten, geen rare beestjes zien, niks noppes en nada... Ik vraag me af hoe dat mogelijk is en nee aandrang om te drinken heb ik ook niet. Ik vind het heel vreemd (maar ben heel blij hoor dat het zo gaat). Nu ik zo zit nadenken is dat natuurlijk een enorme valkuil... 25 oktober 2016 bewerkt door bildtdijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bono Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 He quin zuiden des lands iets mooie omgeving en stoel is nog warm (geintje) Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Hai Anna, knap dat je al twee weken onderweg bent! En mooie meevaller dat je geen last van bijwerkingen hebt so far. Je huisarts is wel op de hoogte, als ik je zo lees? Goed dat je het forum hebt gevonden. Mensen die met hetzelfde probleem te maken hebben, praten toch vaak anders dan mensen die geen benul hebben van wat een alcoholverslaving nou echt inhoudt. Heb je de dagdraad al gezien? Een prima toevoeging voor elke dag, in het subforum "ditjes en datjes". Als je in dit subforum (de Wie is Wie) op het zwarte rechthoekje rechtsboven met "start nieuw onderwerp" klikt, kun je je eigen voorsteltopic openen. Dan kunnen mensen je gemakkelijker vinden en heb je een eigen plek om voor jezelf te schrijven. Grinn Bono, zuiden des lands klinkt haast alsof het daar tropisch warm zou zijn. Vooralsnog denk ik dat ik richting zee ga, dat lijkt me ook wel wat. Vorige keer zat ik in de bossen, ook walgelijk meditatief. Hoe is het met jou intussen? bildtdijk reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bildtdijk Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Dankjewel Quinn! En je hebt gelijk, het is niet echt uit te leggen als je de afhankelijkheid niet zelf hebt gevoeld en doorleefd. Ik ga eens even goed sneupen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bono Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Nou guinn nog steeds droog vanavond voor eerste keer nazorg maar het is nog steeds moeilijk had gedacht dat het langzamer beter werd maar helaas met jou ook steeds moeizaam lees ik Nou quin steeds droog hier vanavond voor het eerst nazorg en jij in afwachting voor opname hoor het wel als het zover is alvast succes hoop dat je het na de opname makkelijker hebt als ik groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bono Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Ging iets mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 (bewerkt) Niks beters voor mijn humeur dan na een rottige dag rekeningen gaan betalen. *** Hell, misschien moeten we wat minder vaak eten laten komen ofzo. Of een trui aan in plaats van de verwarming omhoog te slingeren. Hoewel, ik bespaar de laatste tijd toch ook al aardig op dure whisky, dat moet toch ook ergens terug te zien zijn, zou je denken. Could use one right now. tik over eigen vingers Ach ja, er zou toch vanzelf een moment komen dat ik uit de overlevingsstand kom. edit: bancontrole. 26 oktober 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden