Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 2dagen later... hoe gaat het nu bij jou lieve ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Goed eigenlijk Claartje, dank je wel wat lief van je. Inmiddels opnieuw dag 6 bijna achter de rug. Ondanks de hitte gaat het slapen ook al beter. Ben wel nog thuis aan het werken, dus kan ik nog veel 'prikkels' buitenaf houden. Zie er wat tegenop als ik volgende week weer in het normale ritme kom.. 7uur in de auto en laat thuis.. Maar komt goed. Ik ga mijn refusal nog even blijven nemen, gewoon zekerheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Goed zo. Dat is een mooie stok achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Het normale ritme werkt misschien wel juist helpend. Rust, regelmaat, je weet wel Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Je vergat de reinheid hè. Ein zonder de alcohol . Mooi Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ja vandaag een week.. eerste week zit er weer op. Merk wel dat ik het nog wat rustig aan moet doen.. bedankt Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Nu kun je dubbel gaan tellen. Rusrig aan Lieve, dan kom je er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Dag voor dag,niet te veel vooruit kijken. Alles op ze tijd, Sterkte , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Zet 'm op, lieve Lieve! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Bedankt allemaal.. ben best tevreden dat de eerste week erop zit. Maar gek, ik voel nog niet echt een opluchting momenteel. Probeer wel te genieten (weer) van nuchter te zijn en ben wel blij dat die drang eraf is. Ik besef gewoon heel goed dat ik me moet blijven wapenen.. dit x ben ik er nog goed vanaf gekomen (relatief). Als ik nu denk aan vorige week pffft. Natuurlijk moet ik vooruit kijken en niet achteruit blijven kijken. Aan de andere kant wil ik er wel heel bewust van zijn hoe ik me vorige week voelde.. die drang om aan drank te komen. Proberen iedereen de deur uit te krijgen om maar zo snel mogelijk naar de winkel te kunnen rennen..- schaam- Beter weer vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 O gedver, die drang!!! Dat je echt gegijzeld bent, en nog maar één ding lijkt te willen. Brrrr, nooit meer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 ja vreselijk en nog niet eens een week geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Kijk eens om en zie hoeveel je al vooruit bent gekomen. Al een week joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Hoe komt het dat je geen opluchting voelt? Omdat je nog aan het puinruimen bent? Ik weet niet of ik je goed begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik weet eigenlijk niet waarom ik die opluchting niet voel, misschien omdat ik wat schrik heb dat ik me moet blijven wapenen.. en weet dat het plots zo weer zich kan aandienen. Overmoed was een van redenen waardoor ik hervallen ben en probeer dat denk ik gewoon te temperen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dag dag, vandaag de laatste dag van de zomervakantie van mijn jongste en mijn eerste dag stoppen met alcohol. Ik heb al zo vaak geprobeerd te stoppen/minderen maar tot nu toe niet gelukt. Smoezen wil ik niet meer van mijzelf horen maar ben wel nerveus of het mij deze keer gaat lukken. Ik wil,net als 18 jaar geleden met stoppen met roken, mijzelf niet zielig zien/ voelen maar juist krachtig en vrij! Het gaat mij deze keer ongetwijfeld wel helpen omdat ik een yogadocenten-opleiding ga volgen en gestart ben met mindfulness, sowieso een veranderende leefstijl/wijze wil gaan bewerkstelligen. Ik hoop op het forum lieve,zware, emotionele, grappige en feestelijke verhaaltjes te kunnen schrijven en te lezen. Stap 1 is gezet! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Van harte welkom Claartje68 en heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Welkom Claartje68! Misschien kun je jezelf voorstellen bij wie is wie, ik bedoel, een eigen draadje starten, dan heb je een 'officiele' introductie. Veel succes in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik weet eigenlijk niet waarom ik die opluchting niet voel, misschien omdat ik wat schrik heb dat ik me moet blijven wapenen.. en weet dat het plots zo weer zich kan aandienen. Overmoed was een van redenen waardoor ik hervallen ben en probeer dat denk ik gewoon te temperen.. Oh, nu snap ik je helaas heel, heel goed! Ik ben ook zo bang voor het moment dat ik weer gezwicht blijk te zijn!! Ja, door overmoed inderdaad. 'Ik heb nu toch bewezen dat ik het kan?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Zo sterk moeten zijn en zo sterk moeten blijven. Niet simpel.. ik blijf maar achteruit kijken en denken aan wat er nog had kunnen gebeuren. Ik raak die schaamte niet kwijt. Ik hoop gewoon dat het nu nooit meer zover komt dat ik me opnieuw laat verleiden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nee. Hoor dat gaat niet gebeuren. De verleiding zal soms best nog komen maar er aan toegeven niet. Elke dag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik snap je wel, het is het gevoel niet te mogen verslappen. Negen keer nee zeggen voelt dan niet als negen overwinningen, maar één zwak moment wel als een groot verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dus de angst voor dat ene moment is groter dan de tevredenheid over die negen keer? kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 @basta bij mij eigenlijk wel ja, doemdenker hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden