jowan Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 (bewerkt) Goeiemorgen! Dagpact: jowan Die een dagje gaat fietsen (regenkleding?) en dan af sluit met een NA bijeenkomst waar iemand zijn 2 jaar nuchter viert. Heb een fijne dag! edit: typo 21 augustus 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goeie Morgen Ben weer van de partij !!! Dagpact:jowan LarsSonnetje MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dagpact; jowan Lars Sonnetje MarQ Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Straks werken. Wat een vreselijke donderbui vanochtend, en bakken regen. Even op het balkon checken of ik mijn regenbroek aan moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ja dus, het giet weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dagpact: jowan Lars Sonnetje MarQ Rapilos Skyer Goedemorgen! Fijne dsg allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dagpact: jowan Lars Sonnetje MarQ Rapilos Skyer Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dochter om 4.30 u thuis na uitgaan. Ik sliep wat onrustiger in na het verhaal van Fleurtje. Ik overweeg toch wel weer een moeder-dochtergesprek te starten. Ook al zal ze me vinden zeuren. Al is het maar even om mijn onrust van me te delen. Ze drinkt meer dan me lief is soms, heeft beloofd te stoppen met roken, maar zat eergisteren met trillende handen de een met de ander aan te steken en er schoot door me heen; die gaat echt nog niet stoppen voorlopig, noch met het een noch met het ander. Machteloosheid hier dus. Bekeringsneigingen. Loslaten en zennnnnnnnnnn dus, pfffft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Loslaten is zó moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik weet natuurlijk niet hoeveel je dochter drinkt Jane maar hoort het er niet allemaal een beetje bij?Mijn dochter is vast ook al een aantal keren goed dronken geweest maar ik maak me niet dadelijk ongerust daaromtrent. Roken doet ze voor zover ik weet helemaal niet. Dat vindt ze behoorlijk vies. Je hebt er weinig controle over denk ik. Je kan alleen proberen sturen.Al bij al ben ik er zeker van dat jij een superfijne en toffe mama bent.En die mogen af en toe eens flink zeuren.Anders zouden ze niet houden van.Daar komen ze nog wel achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Inderdaad Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Lars Sonnetje MarQ Rapilos Skyer Claartje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 studente Fleur en werkelijk niet 1 die niet drinkt het roken baart mij meer zorgen eerlijk gezegd maar dat kan ook een valkuil/overdracht van mezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Rapilos, nog 1 dagje, toch? Het wordt weer beter, komende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goedemorgen! Wat een heerlijke regen vannacht, dezelfde regen is overdag helaas wat minder leuk. Regenjas mee lijkt me jowan Vandaag weer lekker klungelen in en om huis. Dat tuinhuis verder aanpakken, was in de vorm van strijk wegwerken en tussendoor meespelen met de lego en playmobile. Heerlijk ! Dagpact: jowanLarsSonnetjeMarQRapilosSkyerClaartjeNadiaVol nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 blij met tutteldagje thuis nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Dagpact: jowan Lars Sonnetje MarQ Rapilos Skyer Claartje Nadia Vol Basta Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 (bewerkt) Goedemorgen allen. 21 augustus 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goedemorgen frummers... Toen ik opstond scheen de zon.. Wilde aanloggen en kreeg in beeld dat het ding aan het updaten was.... En niet zo'n klein beetje ook, we zijn inmiddels een paar uur verder en van de zon is niets meer te bekennen en hierboven hebben ze de sluizen maximaal openstaan. Heeft ook wel weer iets, grote plu mee bij het uitlaten van de hond en genieten van alle kleuren die nu zoveel intenser zijn. Heb ondertussen al een was gedraaid, klusjes gedaan en ook maar nieuwe verse koffie en thee gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 studente Fleur en werkelijk niet 1 die niet drinkt het roken baart mij meer zorgen eerlijk gezegd maar dat kan ook een valkuil/overdracht van mezelf zijn. Je zorgen uitspreken naar haar is goed Jane. Je kunt toch niet je ogen sluiten voor wat je ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hehe, daar is de koffie. Wel een beetje laat Yvon. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Oke, weer klaar met werken. En hier zijn werkelijk de hemelsluizen open gezet. Niet te filmen, wat een regen ! En ja, Nadia, nog 1 dagje,morgen start het fiets weekje. Eerst met de trein, naar plaats van bestemming Dan in de middag al meteen de eerste tocht Dat wordt nog wat Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Maar goed, ga ex maar even vervelen, Kijk of ik nog een bakkie koffie kan scoren bij hem. Regenbroek maar weer aan dus Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Tsja Mup, overmacht he? Als ik buienradar bekijk Rapi, is het in het midden van het land nog een stukkie erger dan hier zie ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Lees net even de draad van gisteren door. Goeie genade Fleur, wat een echt vreselijke ervaring voor de vriendin van jouw dochter. En wat voel je je dan ongelooflijk machteloos als moeder..... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden