Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Gelukkig laat de zon zich zien. Daar hoef je geen geluk voor te hebben, Soothe, dat gaat vanzelf. Hogere macht, zeg maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dagpact: Peetr Claartje Skyee MarQ Sonnetje Rapilos Basta Agnieta Vol Asterix voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 dat ging niet helemaal goed..... Gister was goed te doen ik heb zelfs koffie gedronken op terras! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nee, ik kan het nergens vinden. Laat ik me er maar bij neerleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Daar hoef je geen geluk voor te hebben, Soothe, dat gaat vanzelf. Hogere macht, zeg maar.. Het is wel een wonder Kohtje, dat zeker. Een knap staaltje kernfusie! Ik vind het leven een groot wonder, dat staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Agnieta,als je géén zin hebt om vrijdag te gaan,dan gewoon niet doen. Het is een uitnodiging,geen verplichting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dagpact:PeetrClaartjeSkyeeMarQSonnetjeRapilosBastaAgnietaVol Asterix Voyager Yasmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Spirit,ik hoop dat je kleindochter is geboren en dat we daarom niets van je horen? Of is het gisteren toch mis gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dagpact: Peetr Claartje Skyee MarQ Sonnetje Rapilos Basta Agnieta Vol Asterix Voyager Yasmin Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik heb gisteren het dagpact niet gehaald. Wat een rotdag was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 En Nadia werd het een minder rottige dag door het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ach, Nadia wat jammer,! Weer goede voornemens vandaag, en gaat het nu weer een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Fijn Sonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik meld mee droog af vast! Heerlijke dag gehad in prachtige rots-natuur. Fijne avond! rapilos, smart, Claartje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nadia, Knietje s afvegen,en weer opstaan.ik voelde me altijd waardeloos en depri en zielig,na een terug val.maar het hoort er bij ,en telkens kom je dichter bij je doel. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 De ellende is, dat het inderdaad het rottige gevoel onderdrukt. ik grijp niet meer bij elke gelegenheid naar de fles, maar als de hele halt batterij langskomt, kan ik het toch niet weerstaan. Op zo'n moment wegen de nadelen niet op tegen het voordeel. Vervelend, maar waar. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Vervelend Nadia, maar vandaag weer een nieuwe kans en die ga je wel halen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Alleen al bij de gedachte word ik misselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 De ellende is, dat het inderdaad het rottige gevoel onderdrukt. ik grijp niet meer bij elke gelegenheid naar de fles, maar als de hele halt batterij langskomt, kan ik het toch niet weerstaan. Op zo'n moment wegen de nadelen niet op tegen het voordeel. Vervelend, maar waar. Maar dag later voel je je daar weer rot over... Kunnen we wat voor je dien nu ? Wat heb je nodig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Hallo allemaal, beetje laat voor jullie maar bij mij zit de ochtend er net op. Dagpact: PeetrClaartjeSkyeeMarQSonnetjeRapilosBastaAgnietaVolAsterixVoyagerYasminNadia Sita @ Lars, doe je niet mee vandaag of ben je je naam vergeten erbij te zetten? @ Agnieta, heerlijk toch dat mensen je willen leren kennen. Klinkt goed. Tegelijk makkelijk omdat ze je nog niet kennen. Ik drink niet of graag een spaatje, behoeft dan geen uitleg toch? @ Balen Nadia! Kon je je ei hier niet kwijt? Of duik je dan juist hier? Vandaag niks?! 15 augustus 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ha Sita.. hoe is het weer bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Kijk, wat er gebeurde is dit: ik had half en half afgesproken om naar een 2e hands markt te gaan. Vriendin was niet lekker, dus die zei af. Ik durfde niet alleen. De straatvrees is behoorlijk gezakt, maar dit vond ik toch een te groot avontuur. Dus allerlei klusjes gaan doen. Wilde ook verder gaan met het opknappen van de kamer van zoon, maar die kwam zijn nest niet uit. Daar ergerde ik me suf aan. Rond 4 uur kwam de eerste gedachte aan drank. Dus ben ik nog meer klusjes gaan doen ter afleiding. Uiteindelijk zat ik om 7 uur tamelijk uitgeput te zijn, terwijl ik nog iets moest koken. Huilbui gehad, die totaal niet opluchtte en ja toen dacht ik F*****. Heb zo'n kant en klaar salade gehaald en wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Kan je de volgende keer om 4 uur niet beter hier even komen ? Wie weet kunnen we je dan wat tot steun zijn Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 @ Nadia, knap dat je het hebt geprobeerd met klussen. Jammer dat je niet hier kwam. Wat is dan teveel? Dat je 's ochtends niet weg kon? @ Claartje, hier alles goed, dank je! Vanochtend lange wandeling gemaakt, vandaag weer begonnen met werken en jongste hier voor het eerst naar school (spannend). Ik heb geen behoefte aan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Wow Sita .. je klinkt goed. Spannende dag voor je dochter .Vind je het raar om geen behoefte aan alcohol te hebben ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden