Spring naar bijdragen

maandag 15 augustus


Gast Peetr

Aanbevolen berichten

De ellende is, dat het inderdaad het rottige gevoel onderdrukt. ik grijp niet meer bij elke gelegenheid naar de fles, maar als de hele halt batterij langskomt, kan ik het toch niet weerstaan. Op zo'n moment wegen de nadelen niet op tegen het voordeel.

Vervelend, maar waar.

Maar dag later voel je je daar weer rot over...

Kunnen we wat voor je dien nu ? Wat heb je nodig ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, beetje laat voor jullie maar bij mij zit de ochtend er net op.

Dagpact:

Peetr
Claartje
Skyee
MarQ
Sonnetje
Rapilos
Basta
Agnieta
Vol
Asterix
Voyager
Yasmin
Nadia

Sita

 

@ Lars, doe je niet mee vandaag of ben je je naam vergeten erbij te zetten?

@ Agnieta, heerlijk toch dat mensen je willen leren kennen. Klinkt goed. Tegelijk makkelijk omdat ze je nog niet kennen. Ik drink niet of graag een spaatje, behoeft dan geen uitleg toch?

@ Balen Nadia! Kon je je ei hier niet kwijt? Of duik je dan juist hier? Vandaag niks?!

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, wat er gebeurde is dit: ik had half en half afgesproken om naar een 2e hands markt te gaan. Vriendin was niet lekker, dus die zei af. Ik durfde niet alleen. De straatvrees is behoorlijk gezakt, maar dit vond ik toch een te groot avontuur.

Dus allerlei klusjes gaan doen. Wilde ook verder gaan met het opknappen van de kamer van zoon, maar die kwam zijn nest niet uit. Daar ergerde ik me suf aan.

Rond 4 uur kwam de eerste gedachte aan drank. Dus ben ik nog meer klusjes gaan doen ter afleiding.

Uiteindelijk zat ik om 7 uur tamelijk uitgeput te zijn, terwijl ik nog iets moest koken. Huilbui gehad, die totaal niet opluchtte en ja toen dacht ik F*****. Heb zo'n kant en klaar salade gehaald en wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nadia, knap dat je het hebt geprobeerd met klussen. Jammer dat je niet hier kwam. Wat is dan teveel? Dat je 's ochtends niet weg kon? 

 

@ Claartje, hier alles goed, dank je! Vanochtend lange wandeling gemaakt, vandaag weer begonnen met werken en jongste hier voor het eerst naar school (spannend). Ik heb geen behoefte aan drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...