Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ik meld me ook weer droog af Trusten vast! Skyer, smart, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ik meld me ook droog af, hoewel Sita me van de lijst gewipt heeft Ook maar weer eens op tijd het bed in (spannend boek te lezen; wordt het toch weer laat) Goeienacht allemaal! Claartje, Nadia en Skyer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Meld me droog af,Alhoewel ik niet op het dagpact sta, Slaap goed . smart, Claartje, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hier ook een droge afmelding. Nadia, Skyer, Claartje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hier schiet de week al aardig op ik heb nog nooit zo hard en veelzijdig gewerkt, straks een week nodig om weer bij te komen. Maar oh wat is het de moeite waard. Vandaag beloofde dochter dat ze volgend jaar ook mee gaat. Mooi om zo haar opvoeding wat aan te vullen. PS; Lars, wanneer hars je nu eens je benen en de bikinilijn mag ook wel bij dat laatste bad/worstelpakje. slaapwel Skyer, basta, erik en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 meld mij droog af tot morge Claartje, Nadia, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ik mis Agnieta hier vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 MG, dat heb ik ook, die e mail melding, goede uitvinding. Ik wilde het er bij schrijven, maar is me door het hoofd geschoten, dus bedankt. Maak van de gelegenheid gebruik me droog af te melden, zonder dagpact. Mag toch ook? Nadia en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Vol, ik had een tip voor je vouwwagen geschreven, heb je die gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Droog te kooi, weer een fijne NA bijeenkomst gehad,, Welterusten. smart, Claartje en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Je bent nu dat vluchtelingen werk aan het doen Jane? Ben erg benieuwd naar je ervaringen en verhalen. Hoor ze vast nog wel eens. In mijn ogen doe je mooi en belangrijk werk.....keep up the good work 11 augustus 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Meld me trots droog af. Hier zit de dag er voor me op, bij jullie nacht. En sorry Smart!! Niet de bedoeling. Welterusten! smart, Nadia en Claartje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Vol, ik weet natuurlijk niet wat voor vouwwagen je hebt, maar waarschijnlijk is de keuken er een vast deel van. Omdat je een vouwwagen niet waterpas kunt zetten zoals een caravan kan het heel vervelend zijn met koken, vooral bakken als het ding uit balans staat. Neem dus een waterpas mee, dan kun je, voordat je hem definitief gaat opzetten, hem eventueel wat verzetten. Veel plezier, geniet ervan. Nu zie ik hem, Tx! Ook de tip van alle dagelijkse dingen langslopen is handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Goedemorgen, Ik wens alle een droge fijne dag. Grt van zandloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Goedemorgen, Ik wens alle een droge fijne dag. Grt van zandloper Zandloper, lief dat je ons een fijne droge gisteren wenst. Maar we zitten nu op vrijdag 12 augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden