MarQ Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 goede morgen Alweer eeuwen geleden dat ik weer eens een dagdraadje opende en zal er een bijbehorend ontbijtbuffet bij klaar zetten ! Dagpact : MarQ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen MarQ Dagpact MarQ Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Leuk dat je er weer bent Marq. Buiten ziet het er een beetje sombertjes uit, maar binnen is het lekker warm en is het licht. En natuurlijk staan koffie en thee voor je klaar. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Lekker bakkie koffie,Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Dagpact: MarQ Claartje Lars Yasmin Op naar een volgende dag en ook vannacht als een blok geslapen. Fijne dag allen. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Wat een snertweer zeg Werken van 10.30 tot 15.00, en dan aan het eind van de middag nog een uurtje, Dus..nog tijd genoeg voor koffie, en een uurtje relaxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Het is inderdaad snertweer en daar word ik níet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) yasmin, wat fijn! Goedemorgen, laatste snertdag, dan weer mooie week! Vanmiddag naar de film met de meiden, huisdiergeheimen. Zondag met de vouwwagen richting een camping..eerste keer, ben benieuwd! Iemand nog tips over wat ik niet moet vergeten? Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Nadia Vol 11 augustus 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemorgen Wens alle een mooie droge dag, Wat een snertweer zeg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Zondag met de vouwwagen richting een camping..eerste keer, ben benieuwd! Iemand nog tips over wat ik niet moet vergeten? In gedachten heel langzaam de hele dag doorgaan, niet de speciale uitjes en zo, maar juist de heel gewone dingen, zoals opstaan, ontbijt, kleding, toilet(bezoek), koken, afwassen, "verloren" uurtjes (spelletjes, boeken...), slapen. Denk ook aan (persoonlijke) papieren als paspoort (ID), verzekering, en tegenwoordig natuurlijk je telefoon.. etc.etc... 't Zal een hele lijst worden. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Nadia Vol Skyer Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Snertweer? Hmmm... ik zie alleen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Goeiemorgen, Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Nadia Vol Basta Skyer 11 augustus 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Snertweer? Hmmm... ik zie alleen maar weer. Wie heeft ons geleerd dat regen slecht weer is. (niet gelezen maar mooie titel die tot nadenken zet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Snertweer? Hmmm... ik zie alleen maar weer. Ik zou nu wel zin hebben in snert ! 11 augustus 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Zo ik zit nu heerlijk in de luie stoel met een kop earl grey, de regen tikt op het raam en ik kom echt tot rust . Heel veel succes vandaag mensen! Ik hoop dat je dit weekend oma gaat worden spirit! Houd ons op de hoogte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Spirit, je kunt ook thuisblijven omdat je thuis wil zijn als je oma blijkt te zijn geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Vol, ik weet natuurlijk niet wat voor vouwwagen je hebt, maar waarschijnlijk is de keuken er een vast deel van. Omdat je een vouwwagen niet waterpas kunt zetten zoals een caravan kan het heel vervelend zijn met koken, vooral bakken als het ding uit balans staat. Neem dus een waterpas mee, dan kun je, voordat je hem definitief gaat opzetten, hem eventueel wat verzetten. Veel plezier, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Spliterwten, 1 ui, 1 prei, winterwortel, knolselderij, selderij. Traditioneel uiteraard met een varkensknie, maar krabbetjes of schouderkarbonade werkt ook. Rookworsten erin. Dezelfde ingredienten, maar dan rode linzen (koken eerder gaar) ipv spliterwten. Ik zou zeggen: leef je uit! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Het onderwerp : waarom hier melden dat iemand een PB heeft gekregen komt al jaren voorbij. Ik vond dat ook vreemd, totdat vorige week het volgende gebeurde: iemand die eigenlijk alleen nog mee leest, kwam even langs. Leuk, even contact. Zij vroeg ook naar mij, maar ik las dat pas een paar dagen later en toen duurde het nog een paar dagen voor ik op haar reageerde. Per PB, want anders leest ze er mss overheen. Het probleem is alleen dat als je niet bent ingelogd, ze ook niet kunt zien dat je een PB hebt, dus Kunssie, je hebt een PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 O, een aardappeltje meekoken, dan wordt 'ie dikker. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goeiemorgen, Dagpact; MarQ Claartje Lars Yasmin Rapilos Nadia Vol Basta Skyer Spirit Smart Gisteren niet afgemeld; alsnog dan. Icetea siroop ontdekt omdat de rooibosthee me even de neus uitkomt. Koltrui, dikke sokken, snert. Goede ideeën vandaag! Sowieso zelf maar wat van maken vandaag mensen. Fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden