Spring naar bijdragen

Donderdag 11 augustus


MarQ

Aanbevolen berichten

yasmin, wat fijn!

Goedemorgen, laatste snertdag, dan weer mooie week!

Vanmiddag naar de film met de meiden, huisdiergeheimen.

Zondag met de vouwwagen richting een camping..eerste keer, ben benieuwd! Iemand nog tips over wat ik niet moet vergeten?

Dagpact;

MarQ

Claartje

Lars

Yasmin

Rapilos

Nadia

Vol

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag met de vouwwagen richting een camping..eerste keer, ben benieuwd! Iemand nog tips over wat ik niet moet vergeten?

 

 

In gedachten heel langzaam de hele dag doorgaan, niet de speciale uitjes en zo, maar juist de heel gewone dingen, zoals

opstaan, ontbijt, kleding, toilet(bezoek), koken, afwassen, "verloren" uurtjes (spelletjes, boeken...), slapen.

Denk ook aan (persoonlijke) papieren als paspoort (ID), verzekering, en tegenwoordig natuurlijk je telefoon..

etc.etc...

't Zal een hele lijst worden.

Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol,

ik weet natuurlijk niet wat voor vouwwagen je hebt, maar waarschijnlijk is de keuken er een vast deel van. Omdat je een vouwwagen niet waterpas kunt zetten zoals een caravan kan het heel vervelend zijn met koken, vooral bakken als het ding uit balans staat. Neem dus een waterpas mee, dan kun je, voordat je hem definitief gaat opzetten, hem eventueel wat verzetten.

Veel plezier, geniet ervan.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spliterwten, 1 ui, 1 prei, winterwortel, knolselderij, selderij. Traditioneel uiteraard met een varkensknie, maar krabbetjes of schouderkarbonade werkt ook. Rookworsten erin. Dezelfde ingredienten, maar dan rode linzen (koken eerder gaar) ipv spliterwten.

Ik zou zeggen: leef je uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het onderwerp : waarom hier melden dat iemand een PB heeft gekregen komt al jaren voorbij.

Ik vond dat ook vreemd, totdat vorige week het volgende gebeurde: iemand die eigenlijk alleen nog mee leest, kwam even langs.

Leuk, even contact. Zij vroeg ook naar mij, maar ik las dat pas een paar dagen later en toen duurde het nog een paar dagen voor ik op haar reageerde.

Per PB, want anders leest ze er mss overheen. 

Het probleem is alleen dat als je niet bent ingelogd, ze ook  niet kunt zien dat je een PB hebt, dus Kunssie, je hebt een PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Dagpact;

MarQ

Claartje

Lars

Yasmin

Rapilos

Nadia

Vol 

Basta

Skyer 

Spirit

Smart

 

Gisteren niet afgemeld; alsnog dan.

Icetea siroop ontdekt omdat de rooibosthee me even de neus uitkomt.

 

Koltrui, dikke sokken, snert. Goede ideeën vandaag! ;)

Sowieso zelf maar wat van maken vandaag mensen.

 

Fijne droge dag allemaal :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...