Momentum Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Goedemorgen lotgenoten Dagpact: Momentum Claartje Fijne ZONDAG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Claartje Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Dagpact; Momentum Claartje Lars Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Goedemorgen beste mensen, Lekker naar mijn dochter fietsen 10 km. ongeveer, dus lekker frisse lucht happen. Fijne zondag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Goedemorgen frummers. Wat een heerlijk weer, zonnetje, geen wind.... .. .en natuurlijk verse koffie en thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Spirit, het is elke keer weer een verrassing hoe je het dagpact achterlaat :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Ik kijk geen nieuws.Ik val dan ook altijd uit de lucht. Wat gebeurd is in Nice, gebeurt wel dagelijks ergens anders. Waar zit het verschil vraag ik me soms af?Ik hoef het allemaal niet meer te weten. Ik doe aan struisvogelgedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 En Jopie? Waar zit die garnaal => Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Is er geen tuin Lars? Je zit toch niet op een gesloten afdeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Meld me ook droog af. Maar ik hou het kort, anders komt er nog een pagina bij. Claartje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 (bewerkt) Meld me ook nuchter af.. Vandaag best wat trek momenten gehad. Maar heb me er net als bij een wee doorheen gepuft Maar vroeg naar bed vanavond 17 juli 2016 bewerkt door Claartje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 17 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Mooie droge dag gehad. Welterusten zzzzzz. rapilos en Claartje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 En ook hier, het dagpact weer gehaald Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Rapilos bedankt voor je goede wensen voor mijn vakantie. Ik ben van alles van plan. Alles wat geen geld kost in ieder geval. Wandelen, fietsen.... Ik heb er zin in. Oh ja...veel ijsjes eten! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 En Jopie? Waar zit die garnaal => Akelei? Ja jopie......zou ze echt weg zijn. Ik mis haar bijdragen best wel en ben benieuwd hoe het met haar is maar heb geen idee....... Akelei mis ik vooral van stoppen met roken draadjes........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden