Spring naar bijdragen

vrijdag 1 juli


Aanbevolen berichten

Ik had gisteren een sollicitatie. Ben maar met de tram gegaan, want ik wilde niet zeiknat aankomen.

 

Beetje een rare vacature. Mensen aanspreken op hun gedrag in het uitgaans/toeristencircuit in het weekend en 's nachts als ze teveel drugs en alcohol op hebben. Hm. Ik weet niet of dat iets voor mij is.

 

Zou misschien wat voor je kunnen zijn.

Krijg je een 9mm en pepperspray van de zaak?

 

En een helm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om overlast beperken vlak voor een hotel. Iets met toeristen, drank, drugs en een club in het hotel dat in de late uurtjes sluit. Allerlei problemen, met schreeuwende dronkenlappen, wildplassers, teveel ghb, andere drugs, diefstal, vernielingen. Het hotel is bang de vergunning kwijt te raken.

 

Ik krijg dan een vestje met de naam van het hotel erop. Daar moet ik het mee doen.

 

Lijkt mij een typische management oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel schokkend wat alcohol kan doen in een samenleving. Heb laatst meegeholpen een park op te ruimen. Plastic uit de bosjes halen enzo. Helaas wordt het park gebruikt als een ontmoetingsplaats voor alcoholisten. En dus zijn de bosjes een soort open urinoir. Als je dan een paar uurtjes bosjes in en uit bent geweest, gaat er een sterke penatrante oude pislucht in kleren zitten. Laatste keer dus dat ik meehelp.

 

Ik krijg wel steeds meer een hekel aan alcohol.

 

Kortom, ik ben erg blij met dit weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danslessen en stadswacht zie je niet vaak in 1 zin. ;)

 

Als je die vastberaden koppies ziet van de niet zo zekere stadswachten is dat misschien het briljante idee: verplichte danslessen. Dans uit de rij!

 

Devoormaligedorstlessert

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...