Sowhat Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Gefeliciteerd Nadia, Dat gaat een fijn weekend worden! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Ik had gisteren een sollicitatie. Ben maar met de tram gegaan, want ik wilde niet zeiknat aankomen. Beetje een rare vacature. Mensen aanspreken op hun gedrag in het uitgaans/toeristencircuit in het weekend en 's nachts als ze teveel drugs en alcohol op hebben. Hm. Ik weet niet of dat iets voor mij is. Zou misschien wat voor je kunnen zijn. Krijg je een 9mm en pepperspray van de zaak? En een helm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Het gaat om overlast beperken vlak voor een hotel. Iets met toeristen, drank, drugs en een club in het hotel dat in de late uurtjes sluit. Allerlei problemen, met schreeuwende dronkenlappen, wildplassers, teveel ghb, andere drugs, diefstal, vernielingen. Het hotel is bang de vergunning kwijt te raken. Ik krijg dan een vestje met de naam van het hotel erop. Daar moet ik het mee doen. Lijkt mij een typische management oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 klinkt als een stadswacht Plof gewoon maar eens proberen zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 oh privé dus. ja dan heb je waarschijnlijk alleen met de lastpakken te maken? wel een abonnement bij de sportschool erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Ach dit jaar lijkt het me geen probleem. El niño zorgt voor lekker veel regen. Niemand die buiten blijft als het regent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Ik ga dan wel naar de sportschool ja. Danslessen moet dan maar even wachten. Daar kan ik de oorlog niet mee winnen. Maar toch wel fijn weer even op sollicitatie te zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 En zo erg is het ook weer niet. Heb 3 uitsmijters die ik als een soort grote broer erbij kan roepen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Danslessen en stadswacht zie je niet vaak in 1 zin. plof en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Toch wel schokkend wat alcohol kan doen in een samenleving. Heb laatst meegeholpen een park op te ruimen. Plastic uit de bosjes halen enzo. Helaas wordt het park gebruikt als een ontmoetingsplaats voor alcoholisten. En dus zijn de bosjes een soort open urinoir. Als je dan een paar uurtjes bosjes in en uit bent geweest, gaat er een sterke penatrante oude pislucht in kleren zitten. Laatste keer dus dat ik meehelp. Ik krijg wel steeds meer een hekel aan alcohol. Kortom, ik ben erg blij met dit weer. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Meld me weer fris en fruitig af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 meld me droog af van het dagpact. Ik loop helemaal te glunderen :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Mooi Nadia geniet ervan. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 (bewerkt) Danslessen en stadswacht zie je niet vaak in 1 zin. Als je die vastberaden koppies ziet van de niet zo zekere stadswachten is dat misschien het briljante idee: verplichte danslessen. Dans uit de rij! Devoormaligedorstlessert 1 juli 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 2 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Dagpact geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden