Spring naar bijdragen

vrijdag 1 juli


Aanbevolen berichten

Oh wat leuk voor hem, Ietje! Ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag. Goed voor hem, die contacten met vriendjes!

En ook leuk voor jou!

En tja, die boodschappen. Eerlijk gezegd weet ik niet of wij tegenwoordig duurder uit zijn,

boodschappen doen is mijn man z'n bezigheid. Ik haal alleen iets als er iets vergeten is, haha, wat een luxe, he.

 

Ik heb net voor mijn kleindochter een fietszitje voor achterop de fiets besteld. Mét helmpje.

Ik word een flitsende oma, zitje is blauw en helmpje roze. Ik kan wel wat kleur gebruiken in mijn leventje op het moment.

Sfeer op het werk zit wat tegen en ik ben daar erg gevoelig voor. Onderhuidse opmerkingen en tegenwerkingen, bah.

Maar goed, dat even terzijde.. 

Nu maar hopen dat zoonlief ook zo blij is met dat fietsstoeltje, hij is nogal overbezorgd wat zijn dochtertje betreft,

Tenminste, in mijn ogen. Maar óp de fiets ga ik, mét kleindochter. Tenslotte ga ik deze zomer drie weken op haar passen,

en ik ben toch echt niet van plan om mezelf dan op te sluiten in en om huis. 

Ik ben zelfs van plan om haar deze zomer mee te nemen naar het zwembad. Eens kijken of ik dat door "de commissie" krijg!  :P  :D  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doe je als je kleindochter op deze vrijdag-omadag al úren slaapt....alle spullen die ze niet meer

nodig heeft op de Weggeefhoek zetten van Facebook. Toch goed dat zoiets tegenwoordig kan,

weggooien is toch ook zonde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat een wereld van verschil Agnieta! 

Ik heb een zitje voor achterop gekocht, omdat ze ook al anderhalf is. 

Ik heb wel een rijbewijs, maar geen auto overdag. Ver kom je dan dus niet.

 

Ik ga nou toch maar eens kijken of ze wakker is, ze slaapt al úren, 't is wel de bedoeling dat ik haar ZIE op omadag, haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week kleindochter ook op bezoek geweest. Blijft een apart gevoel op positieve manier. Voordeel is dat toen ze begon te huilen ik haar terug kon geven aan haar moeder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, dat is wel makkelijk nu he, hup terug naar ouders, haha!

 

Agnieta, ik heb zelfs de consumentenbond geraadpleegd en er een helmpje in het roze bijgekocht.

Heb ik voor mijn eigen jongens eigenlijk nooit gedaan  :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen :)

 

Ik vind het eigenlijk wel fijn weer. Niet zo heet. Af en toe een druppeltje. In 1998 was er ook ooit zoveel regen. Ik kan me nog herinneren dat ik dat hele jaar zwaar sjacherijnig was. Nu kan ik er veel beter tegen. Dat regen iets negatiefs is, dat is een persoonlijke mening. 

bewerkt door plof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren een sollicitatie. Ben maar met de tram gegaan, want ik wilde niet zeiknat aankomen.

 

Beetje een rare vacature. Mensen aanspreken op hun gedrag in het uitgaans/toeristencircuit in het weekend en 's nachts als ze teveel drugs en alcohol op hebben. Hm. Ik weet niet of dat iets voor mij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Mens,mens, wat een weer is het (geweest)

Op de fiets naar de podoloog ( bijna 10 km)

Heen; regen, voor de wind

Terug; 1 grote hoosbui, pal tegenwind.

Zelfs de e-bike had er moeite mee.

Werkelijk tot op mijn hemd nat geworden.

Vreselijk, en gisteren ook al zo, op precies dezelfde tijd.

Enfin, steunzolen zijn over 14 dagen klaar

 

Gefeliciteerd met je kinders Nadia.

weer een zorg minder he  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...