Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 sterkte vandaag! Op naar een droge dag weer! Sita2 reageerde hierop 1
roodborstje Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 De avond begint zometeen. Misschien een alternatief programma bedenken? Succes Sita2 reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Sita? Hoe gaat het tot nu toe? Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Lief dat je meedenkt Roodborstje. Het plan is op tijd naar bed gaan. Niet een super fijne dag Vol, dank je, maar wel goed gestart met een lang rondje hardlopen. Weer thuis gelet op voldoende rust nemen. Ik snack wat meer. Mag zowaar even van mezelf. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Plan: - hier tenminste 3 x per dag komen en melden - oppas een extra middag inschakelen voor extra rust - tenminste 1 x hardlopen en 1 x wandelen - niet teveel willen doen in deze dagen 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Quinn reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Zag deze vandaag als 'Mindfulnes boodschap': Acceptatie kun je leren door regelmatig een rustpauze te nemen. Met een mooi plaatje erbij van 'take a break'. Voor mij wel van toepassing. 5 november 2016 bewerkt door SvDolphin
basta Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Goed plan! Sita, heb je daar contact met andere vrouwen? Medemoeders bijvoorbeeld? Sita2 reageerde hierop 1
smart Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Zou mooi zijn, dag twee! Neem je rust maar, zoveel dat kan. Juist in moeilijke tijden... Je vroeg naar mij, lief van je. Ik sta ook in de kalme stand; even gezinnetje spelen met mijn gastkind. Zitten we samen wat te breien, kinderen voor kinderen te kijken met de thee en pepernoten. Vroeg naar bed en morgen een dagje sauna samen met haar. Het zijn de gewone dingen die het genieten zo waard zijn! Ik hoop dat jij ook wat afstand kan nemen en tot jezelf kan komen. :rose: Sita2 reageerde hierop 1
Meya Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Kannen ijskoud citroenwater onder handbereik. Is dat wat? Liefst mooie kannen en mooie nieuwe glazen. Sita2 reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Avond nu ook bij jou Gaat t nog? Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Jullie zijn top. Het gaat in de zin van geen alcohol, maar verder voel ik me k.. Lichamelijk, hoofdpijn, pijn in borststreek en een beetje haperen (ik reageer nogal sterk op geen alcohol ) en psychisch verdrietig en boos. 5 november 2016 bewerkt door SvDolphin
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Meya wat toevallig. Kleine flesjes Pellegrino gekocht. Daar heb ik er net een van genomen: staat 'feestelijk' en voelde specialer dan een glaasje water. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 En tóch niets gedronken nog! Hartstikke goed joh! Dit wordt je tweede dag ... morgen weer een nieuwe dag. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Basta, ja begint te komen. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Geplaatst 5 november 2016 Kannen ijskoud citroenwater onder handbereik. Is dat wat? Liefst mooie kannen en mooie nieuwe glazen. Heel herkenbaar! Fijn gevoel om uit mooie kan en glazen te drinken
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 O, wat goed van je!! Kom maar veel hier van je afschrijven. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen allemaal. Iets beter op gestaan na een rommelige nacht. Op naar dag 3. Ik heb jullie hulp wel echt nodig, als ik dat zeggen mag . smart reageerde hierop 1
Zandloper Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Goed zo Sita, Voor mij ook weer dag twee, We gaan ervoor, Grt zandloper Sita2 reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Tuurlijk Sita! We weten allemaal, je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen! Sita2 en Zandloper reageerden hierop 2
roodborstje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Sita, vandaag dag 3. Net als bij mij. Ik worstel ook want ik ga dadelijk naar een feestje. En dek me in door de 'bob' te zijn. Maar neemt niet weg dat ik het heel moeilijk ga vinden. Nu al.... Dat is toch raar he, dat je nu al bezig bent met dadelijk of over een uur leven.... Maar hoort volgens mij bij het afkick proces en het doorbreken van patronen. Succes, hou vol. Sita probeer te onthouden hoe je je voelde vanochtend toen je opstond en typt dat je niet had gedronken maar wel 'mooi water op had'... Misschien een houvast. Sita2 reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Plan om te stoppen zou zoiets moeten zijn: 1. stoppen (ja, knoop doorhakken en doen...maar hoe?) 2. mezelf beloven de eerste niet te nemen (kan ik dat gaan zien als lief zijn voor mezelf??) 3. ondersteuning zoeken (durf ik dat??) 4. hier elke dag schrijven 5. gestopt blijven (belangrijkste en hoe doe ik dat?) Willen jullie aub niet quoten? Misschien haal ik het weg. Sita, Het meeste van jou heb ik gelezen en bovenstaand stukje op mij in laten werken. Na 2 dagen heb je het zelf niet weggehaald dus quote ik het toch maar. En als je het alsnog weghaald kan ik mijn onderstaande reactie ook weghalen. Over jouw plan mijn volgende gedachten: - Streep punt 1. maar door, focus je op punt 2. - Streep punt 5. ook maar door, focus je op punt 2. - Punt 3. kun je gewoon doen, zonder je af te vragen of je dat durft. Ondersteuning zoeken kan in alle vormen, zoek een vorm die bij jou past. - Punt 4.: gewoon doen, dat is ook een vorm van ondersteuning. Sita2 reageerde hierop 1
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Neem de eerste niet en als er craving is let dan goed op wat dat doet met je lichaam en je geest. Duurt meestal niet langer dan een half uur. Zet m op vandaag.
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Oh, en beloon je zelf met ruime hand deze dag. Wees zo lief mogelijk voor jezelf. Sita2 reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Middag is begonnen, vanmorgen goed doorgekomen? Sita2 reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Geplaatst 6 november 2016 Sita, bedtijd hier. Sterkte voor jou vanavond nog..ik hoop dat je stilte betekent dat je druk bent met andere dingen en afleiding! Sita2 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden