Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Basta, ja begint te komen. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Kannen ijskoud citroenwater onder handbereik. Is dat wat? Liefst mooie kannen en mooie nieuwe glazen. Heel herkenbaar! Fijn gevoel om uit mooie kan en glazen te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 O, wat goed van je!! Kom maar veel hier van je afschrijven. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen allemaal. Iets beter op gestaan na een rommelige nacht. Op naar dag 3. Ik heb jullie hulp wel echt nodig, als ik dat zeggen mag . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goed zo Sita, Voor mij ook weer dag twee, We gaan ervoor, Grt zandloper Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Tuurlijk Sita! We weten allemaal, je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen! Sita2 en Zandloper reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Sita, vandaag dag 3. Net als bij mij. Ik worstel ook want ik ga dadelijk naar een feestje. En dek me in door de 'bob' te zijn. Maar neemt niet weg dat ik het heel moeilijk ga vinden. Nu al.... Dat is toch raar he, dat je nu al bezig bent met dadelijk of over een uur leven.... Maar hoort volgens mij bij het afkick proces en het doorbreken van patronen. Succes, hou vol. Sita probeer te onthouden hoe je je voelde vanochtend toen je opstond en typt dat je niet had gedronken maar wel 'mooi water op had'... Misschien een houvast. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Plan om te stoppen zou zoiets moeten zijn: 1. stoppen (ja, knoop doorhakken en doen...maar hoe?) 2. mezelf beloven de eerste niet te nemen (kan ik dat gaan zien als lief zijn voor mezelf??) 3. ondersteuning zoeken (durf ik dat??) 4. hier elke dag schrijven 5. gestopt blijven (belangrijkste en hoe doe ik dat?) Willen jullie aub niet quoten? Misschien haal ik het weg. Sita, Het meeste van jou heb ik gelezen en bovenstaand stukje op mij in laten werken. Na 2 dagen heb je het zelf niet weggehaald dus quote ik het toch maar. En als je het alsnog weghaald kan ik mijn onderstaande reactie ook weghalen. Over jouw plan mijn volgende gedachten: - Streep punt 1. maar door, focus je op punt 2. - Streep punt 5. ook maar door, focus je op punt 2. - Punt 3. kun je gewoon doen, zonder je af te vragen of je dat durft. Ondersteuning zoeken kan in alle vormen, zoek een vorm die bij jou past. - Punt 4.: gewoon doen, dat is ook een vorm van ondersteuning. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Neem de eerste niet en als er craving is let dan goed op wat dat doet met je lichaam en je geest. Duurt meestal niet langer dan een half uur. Zet m op vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Oh, en beloon je zelf met ruime hand deze dag. Wees zo lief mogelijk voor jezelf. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Middag is begonnen, vanmorgen goed doorgekomen? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Sita, bedtijd hier. Sterkte voor jou vanavond nog..ik hoop dat je stilte betekent dat je druk bent met andere dingen en afleiding! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 (bewerkt) Sita, in plaats van een tulp: Niks, nou moe. Ik bedoelde een roos. 6 november 2016 bewerkt door basta Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 (bewerkt) Dank jullie wel. Was even in 'hel'. Event waar ik niet omheen kon, maar waar volop wordt gedronken. Ik heb me zoveel mogelijk afgezonderd met m'n leerboek en toen ik het niet meer hield een flesje cola zero gekocht. Ik ben heel blij weer thuis te zijn en voel me zowaar een beetje trots. Ben niet bang dat ik vanavond nog gaan drinken, maar meld me later sowieso. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Oh, en beloon je zelf met ruime hand deze dag. Wees zo lief mogelijk voor jezelf. Net een stuk chocola gepakt voor het doorstaan van de verleidingen van vanmiddag Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Gered! Doodmoe en nog een lichte hoofdpijn, maar nuchter. Kinderen liggen op tijd en tevreden op bed. Ik ga ook vroeg slapen. Tot morgen allemaal. lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 WoW Sita! Ik ben trots op je! Vandaag weer een nieuwe dag..nog even en je gaat echt voordelen merken! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Yeah!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goed gedaan Sita. Top. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goed bezig! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Topper!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Dank jullie wel. Grappige gedachte toen ik af en toe ging wandelen tussendoor, wat echt NOT done is in mijn hardloopmind: ''ik kan het niet fout doen, want ik drink niet''. Ik moest er even om glimlachen en bedacht me dat dat wat zou zijn als ik altijd zo zou kunnen denken hahaha. Afijn, thuis in versnelling: werk, lege ijskast, nog meer werk, kids, werk, sport. Poeh, ik drink vandaag niet, ik drink vandaag niet. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 ach Sita kon je maar die klik maken voor hem he en je drinkt niet dat is wat je wel kunt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik kan niks fout doen, want ik drink niet. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Kinderen verdrietig, jij verdrietig. Zo werkt dat hè. Pas maar een beetje op met tempo maken in die temperaturen, mañana mañana. Focus vasthouden, je drinkt niet, dus doe je het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden