nancy Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Oh dat kruiste elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik weet niet wat een mug-cake is, Jane. Maar mok met beslag(zoiets??) in je magnetron lijkt me niet zo fijn. In de oven weet ik even niet. Iemand anders hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ah nee hè, hij past niet in de koelkast! Ietje, Je kan de rekjes in de koelkast verplaatsen. Dus het rekje waar de deksel tegen aan stoot, een "tandje "hoger zetten Dan is het probleem toch opgelost ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Oh, zie net dat Gerrit, dat ook al voorstelde. Ik zou het toch proberen hoor,dan misschien alle rekjes anders indelen. Of alleen hele platte dingen op het rekje, wat dan zo dicht tegen die ander aan zit. Ha,ha, wat zijn we aan het mee denken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 http://www.ilovehealth.nl/recepten-2/recept-choco-mug-cake/ het is al gelukt, idd even snel in de magnetron omdat ik het mee moest geven, ik heb wat beslag in een apart mokje op net met Griekse yoghurt, het is een aanrader, jammie. (in de oven kan ook. maar dan duurt het langer natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 nu ons eind van het jaar volley avond, met de partners en voor sommige singles een kind erbij altijd goed voor een avond lol en na afloop hapjes en drankjes en dan zit het zaal seizoen er weer op hier. fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Meld me droog af. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Veel plezier, Jane! En nu weer volleyen op het strand zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Dagpact gehaald! Hiep hiep hoera. Welterusten iedereen. rapilos en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ook hier het dagpact weer gehaald Ga lekker naar bed. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 jaaaaaaa...... daar log ik wel even voor in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ietje??? Kan klem in de koelkast?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik neem wel wat kouwe koffie van Yvonne van vanmorgen... toch bedankt voor het aanbod, ietemeis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik meld mij ook weer droog af, dag 4 niet gerookt en niet gedronken. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden