blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Wordt tijd om weer eens een keertje langs te komen bij je bolletje. Wil je effe een knuf geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Ga nu weer effe mijn tuin in tussen de buien door. Word er namelijk niet vrolijk van wat ik lees van Agnieta... Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 blondie hoe gaat ie?? en bollie ook mij zal het eens lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 mooi agnieta dat de kinderen het doorhebben. enneuh ik denk dat een ander het eerder doorheeft dan dat wij vermoedden . zelf zien het ook gauw genoeg bij een ander, alleen durf ik het niet te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 De meerwaarde om te vertellen dat ik drink, voor mij is;  .....-Dat ik hoop dat er iets gezegd wordt waardoor ik kan stoppen .....alles is al tegen me gezegd, weet ik wel maar "hoe te doen" is de kunst nog even voor mij.   Hoezo kunst?? Geen kunst aan. Alles is al gezegd en "hoe te doen" is geen kunst maar een natuurwet: nul is "niks aan de hand", alles meer dan nul is "poppen aan het dansen". En alles méér dan nul begint al met minder dan één maar méér dan nul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Je bent van harte welkom Blondie    Tuurlijk Igie  maar nooit de moed opgeven. De kracht zit in jezelf heb ik de afgelopen tijd gemerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Bolletje, fijn dat het zo goed vooruit gaat met jou en dan ook nog van het roken af. Pluim op je hoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Waar ik niets van begrijp is, dat vaak als ik uitgelogd heb, dat ik dan (dagen of uren) later toch nog/weer ingelogd sta. Ik zal eens testen of dat op mijn desktop ook zo is. Â Tip: als je trek hebt in wat dan ook, maar daar niet aan toen wil geven, ga dan eens iets oefenen op je pc. Iets dat je nog helemaal niet kunt, zoals foto's sturen. Kan op allerlei manieren, maar ik heb nog geen goede gevonden, zeker Windows Life Mail doet heel moeilijk, Of je documenten en afbeeldingen in mappen stoppen. Kost zo veel concentratie dat je alles om je heen even vergeet. Als het lukt, heb je een goed gevoel en orde op je pc. Maar nu ga ik iets anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Hai die Lidia Hoe is het verder met jou? Ja het roken is in het revalidatiecentrum niet zo moeilijk meer, thuis wat meer. Maar, en zo is het met alle verslavingen, de echte wil moet er zijn, en je bent zelf verantwoordelijk. Niemand zegt mij "hé ga eens roken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Ik begrijp er niets van Agnieta. Om 20 over 11 vraag je hoe moet ik stoppen. Om half 12 ben je aan het minderen en een dik uur later ben je om 8 uur gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Als het voor jou maar duidelijk is daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 blondie hoe gaat ie?? en bollie ook mij zal het eens lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Igor, gaat hier weer oke na een dip... Inmiddels weer een jaar clean na bijna 4 jaar clean. Blijf alert zou ik aanraden 18 juni 2016 bewerkt door blondie6173 igor en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Ik heb 2 dagen en 3 nachten achter elkaar doorgehaald. Vanmorgen heb ik tot slot om 8 uur nog wat gedronken. Ik heb mijn tempo en hoeveelheid zoveel opgevoerd dat ik bang ben ineens te stoppen omdat ik vaker (ontwenning) insulten heb gehad. Aangezien het nu weekend is heb ik nog wat alco hier om dat te voorkomen. Behoorlijk rottig en moeilijk maar het gaat redelijk. Ben wat bibberig en rillerig en moe tegelijk onrustig en angstig. Sinds 8 uur vanmorgen heb ik niet niet meer gedronken. En dat ben ik eigenlijk ook niet van plan. En hoe wil je dat doen? Ik kan je daar niet bij helpen. Je moet het toch zelf doen... Waar is je plan van aanpak? Vast bekend van de therapie/ detox 18 juni 2016 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Rapske hé hoe is ie met mijn harde werkster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Agnieta. Onder de douche,schone pyjama,flesje water naast je bed en proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Heej Bollie... Super gezellig dat je er weer bent, en het gaat nog goed met je ook he Super hoor! Met mij gaat het redelijk Nu weer een hielspoor aan mijn andere voet, maar dat zal ook ooit wel weer eens over gaan. Â Blij voor je dat je weer thuis bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Wat een ellende met  die hielspoor zeg. Dat blijft ook iedere keer weer terug komen hé? Komt dat nu door het vele lopen dat je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Voeten verkeerd belasten denk ik ook Bol, Heb vandaag nieuwe schoenen gekocht in een speciaal winkel en me heel goed laten adviseren Ook oefeningen mee gekregen. Dus.. ik geef de moed niet op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Ik snap je wel hoor Blondie. Iedereen hier wel. We weten het allemaal he. Maar het komt goed. Ik voel me niet super nee, maar dat heb ik zelf gedaan en nu moet ik ook zelf daar weer uit, althans "back to earth" komen. De genadeklap komt nog..die ken ik ook. Alsof je tegen een muur loopt. Dan ga ik heel hard jammeren mag dat? Nee hoor, het komt goed. Hoofdpijn; Ja, ik ga even douche. Nee, jammeren mag niet naar mijn gevoel/idee... Je zal nu inmiddels na al die jaren met ondersteuning van Niwi en vele anderen wel beter moeten weten. Dat weet je ook wel en dat verkondig je regelmatig al jaren naar anderen toe hier... Wat nu als je wat je verkondigd en verteld nu eens zelf in praktijk gaat brengen? Zou je dan niet wat meer geloofwaardig overkomen? Ik geloof je in ieder geval niet meer... sorry. Erger mij alleen nog maar aan je Agnieta. Hard maar waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Hier geen saunadag de 8 vouchers die ik gekocht heb zijn alle 8 geblokkeerd dus er is iemand die dubbel probeerde te verdienen aan die kaarten en aan mij niet degene waarvan ik ze kocht want daar heb ik eerder zaken mee gedaan, maar evengoed een afknapper voor nu. dagje thuis tuttelen dan maar weer en kijken hoe ik mijn geld weer terug krijg (lief naief he, ikke) Ik heb niet alle berichten gelezen, maar gisteren had ik hier problemen mee. Ik had een voucher gekregen en deze moest ik eerst aanmelden bij een dagje welness.nl en daarna je e-ticket verzilveren bij het resort. Bij de laatste ging het bij mij iedere keer fout en kreeg ik iedere keer de melding dat deze niet meer geldig was. Je moet daar je e- ticket nummer intikken. weet natuurlijk niet of dit bij jou ook verkeerd ging. Verder had ik het resort gebeld en als je het aankoopbewijs heb of e-ticket in je e-mail box zieden ze dat je mail naar ze kon sturen en kreeg je een nieuwe code toegestuurd. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Is Plofke niet meer op het forum dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Meld me weer droog af, Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Hoi Pinkman, Â Wat bedoel je daarmee. Â Een minder drinkende, dus iemand die z'n drankgebruik binnen de perken tracht te houden is verstandig bezig. Ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen Er zijn zelfs minder drinkenden op het forum. De ADB voorwaarden ken ik niet zo goed. Â Er zijn de minderaars. Forummers die echt teveel drinken en trachten te minderen om een minder drinkende te worden of misschien volledig te stoppen. Â Past toch uitstekend hier tussen! Zo kan men van een ieder iets meenemen. Â Aanpassing: zinnetjes toegevoegd. 18 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Meld me droog af, fijne avond nog! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden