Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gast Gipsy25

Goedemorgen

Ik hoop dat iedereen lekker heeft geslapen. Agnieta hoe ben jij de nacht door gekomen? Heb nog wel aan je gedacht. Hopend dat je dat ene biertje zou laten staan.

Vandaag staan er om 11 uur 2 vriendinnen plus een kindje van anderhalf op de stoep en die blijven tot na het eten.

Het is te lang voor mij, ik weet het nu al, maar dat kindje moest ook een middagdutje doen. Dus vanavond zal ik wel niet meer kunnen nadenken en vannacht hallucinaties krijgen. Maar ik heb het er wel voor over.

En het zijn hele goede vriendinnen dus als het me echt teveel word kan ik tussendoor wel even een half uurtje op bed gaan liggen.

Ik had gehoopt vannacht goed te slapen maar sliep pas na twaalven en werd om drie uur al weer wakker. Misschien dat het me lukt als ik straks m'n medicatie om 7 uur inneem km nog een uurtje te slapen.

Vandaag belt de gyneacoloog nog met de uitslag van de stukken die ze hebben weggehaald uit mijn baarmoeder. Ik snap het eigenlijk niet helemaal want ze weten toch al dat het foute cellen bevat. Waarom dan onderzoeken? Het lukte me niet om het te vragen bij de gyneacoloog meer dan ja en nee kwam er niet uit.

Nouja ik hoor het wel. Als er toch iets ergs uit komt heb ik in ieder geval mijn vriendinnen om me op te vangen. Maar ik verwacht het niet. De kans op kanker was nu nog zo klein dat we dat niet eens besproken hebben.

Fijne dag allemaal. Ik hoop dat iedereen die dat wil het droog weet te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffie en thee staan klaar mensen. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Ik wens jullie allemaal een heel goedemorgen. 

Wat was het hier gisteren weer een schitterende dag. 

Zo gek, ik hoor dan telkens de weerberichten die gewoon slecht zijn terwijl wij hier een stralende zon hebben en 

het gewoon warm is.... net alsof wij niet bij Nederland horen  :blush:

Hoop dat het heel gezellig zal zijn met jouw vriendinnen Gipsy. 

Zal inderdaad wel druk zijn met zo'n kleintje erbij, hihi. 

En toch goed proberen door te vragen als het telefoontje komt hoor. 

Misschien al van te voren jouw vragen even opschrijven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotgenoten contact ging het gisteren over. Vanmorgen in eerste instantie therapie afgemeld. Geen goed gevoel over. Dan helpt contact met iemand die je begrijpt. Even praten en toch heen gegaan. Na de koffie mijn best maar weer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

 

 

Quote; Agnieta hoe ben jij de nacht door gekomen? Heb nog wel aan je gedacht. Hopend dat je dat ene biertje zou laten staan.

 

Eh... :blush:

 

Aah... oh. En wat nu? Nu wel gestopt, meis? Hoop dat je jezelf weer bij elkaar raapt.

Je zei laatst tegen iemand dat ik altijd zeg dat het niet geeft als je het nu niet snapt, dat dat later dan wel komt...(?? heb ik dat gezegd?)..

maar met drinken hoef je toch niet later pas te snappen dat dat niets oplost, dat snap je nu toch al wel??

Nee, je hoeft hier niet op te antwoorden en/of te reageren.. stop al je energie nu maar in het stoppen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij helpt het wel Hannah. Als je dan in de avond afmeld en je krijgt een like voel je nog gemotiveerder. Kinderachtig net als kinderen een sticker krijgen voor goed gedrag. Dan maar kinderachtig als het maar werkt. Waarom dagpacters roepen? Bedoel prima idee maar je kan toch ook steun krijgen van mensen die niet op dagpact staan? Moet je dat wel doen uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote Agnieta

Ben ook alweer de hele dag met muziek bezig.

Nou ja, als ik dan maar niet drink en dat doe ik niet

dus ik kan er wat in kwijt denk ik dan maar.

 

en een uur later drink je alweer?

 

en ook zeg je dat je wat aan het dagpact hebt?

 

Ik zal dit nooit begrijpen meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en zo stimulerend ook. ;)

 

Ik denk dat het forum niet genoeg is Agnieta.

Jaren ben je hier aan het babbelen. Dagen lang.

Het komt niet echt bij je binnen Agnieta.

 

Ik weet ook niet, wat nog te zeggen.

Ook Niwi je persoonlijke coach heeft je niet kunnen helpen.

 

Zonde is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekend hier. Genoeg stof om over na te denken maar zeker ook ontspanning zoeken op de juiste manier. Agnieta sterkte vervelend is dat hé als mensen je niet begrijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...