Spring naar bijdragen

Zaterdag. 11 juni 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

 

Dagje Dyane. Magazijndag plus de rit heen en weer. Plus nog een dagje kijken op een meeting van citroëns van 25 jaar en ouder..

't Meissie (onze Dyane) moet wel een beetje in beweging blijven.. ze is al 33!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaren stiekem gedaan. Drank verstoppen. Niet eerlijk zijn wat je gedronken hebt. Smoes hier smoes daar. Nog steeds merk ik dat ik moeite heb met eerlijk zijn. Tegen hulpverlening. Dingen omzeilen. Over hoe ik me daadwerkelijk voel. Ja dat heb ik gedaan niet dus. Ik weet dat ik mezelf ermee heb. Is dat verslavingsgedrag? Of gewoon dom gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

 

Jammer, donker en motregen buiten.

Parkietjes wel buiten gezet, die staan net droog onder de afkapping

 

Straks een uurtje werken ,(schoonmaken)

Dan vanmiddag nog een uurtje om 17.30

Relaxed dagje dus.

Al mee gedaan met de ochtendgym, de was draait, en nu aan de koffie  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

 

Dagje Dyane. Magazijndag plus de rit heen en weer. Plus nog een dagje kijken op een meeting van citroëns van 25 jaar en ouder..

't Meissie (onze Dyane) moet wel een beetje in beweging blijven.. ze is al 33!!

 

Waar is dit dit jaar?

Hier?

 

http://www.eendeei.nl/?page_id=22

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag kiekebillen  :rose:

 

Wijfie in love?

 

Goed gedaan Nadia!

 

Stiekem drinken, en al wat daar rond komt te staan zoals liegen, afzonderen etc is eigen aan een actieve verslaving. Eender welke verslaving waarvan je niet wil dat iemand het weet.

Maar meestal doe je dat enkel om of te verdoezelen of met het oog op te willen drinken.

Een wit leugentje vertel ik nog steeds wel eens maar wie doet dat niet?
Naar het schijnt liegt iedereen in min of meerdere maten wel meer dan één keer per dag. 
Niet gelogen! 

;)

 

Als je moeite hebt met eerlijk zijn omtrent sommige dingen Lars, kan je jezelf maar één vraag stellen nl. waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als je moeite hebt met eerlijk zijn omtrent sommige dingen Lars, kan je jezelf maar één vraag stellen nl. waarom?

Schaamte niet toe willen geven stoer doen ik red me wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is dit dit jaar?

Hier?

 

http://www.eendeei.nl/?page_id=22

 

Nee, we waren naar 

 

3e Citroën Zuidoost-Brabantmeeting, Asten-Heusden

10-06-2016 - 12-06-2016
 
Afspraak voor alle Citroëns van 25 jaar en ouder op camping Martinus Plak, Gevlochtsebaan 6, 5725 RD Heusden, gem. Asten.
Was overigens niet veel aan. Toen we aankwamen waren de meesten net een puzzeltocht aan het rijden.. Ze zouden nog enkele uren onderweg zijn. We zijn toen weer naar huis gegaan.. was ook nog anderhalf uur rijden.
De magazijndag was wel gezellig.. nieuwe koolborsteltjes voor de startmotor gekocht, nu nog monteren. Met z'n allen voorpret voor volgend jaar zomer als we met een grote groep naar Portugal gaan, naar de 2-jaarlijkse wereldmeeting. Al met al een lekker dagje, lekker met open dak gereden. En dat allemaal zonder drank.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een erg fijn dagje, ben zeer in mijn nopjes. Wat in het huishouden gedaan, lekker gegeten, leuk nieuw boek, detectivemaand, nog wat in de zon kunnen zitten en dagpact gehaald! Wat wil een mens nog meer, behalve dan naar de ICCCR wat het ook moge zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...