Momentum Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact: momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemorgen momentum en anderen die straks wakker worden. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Morgu frummers. Beetje motregen hier zowaar. Koffie en thee staan inmiddels klaar, laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Lekker bakkie Yvonne Kom maar op met die motregen, mijn tuin heeft dorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 goeiemorgen frummers lekker saunaweer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goede morgen allemaal, Dagje Dyane. Magazijndag plus de rit heen en weer. Plus nog een dagje kijken op een meeting van citroëns van 25 jaar en ouder.. 't Meissie (onze Dyane) moet wel een beetje in beweging blijven.. ze is al 33!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemorgen Redelijk weer hier en rustig weekend voor de boeg. Goed weekend gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Jaren stiekem gedaan. Drank verstoppen. Niet eerlijk zijn wat je gedronken hebt. Smoes hier smoes daar. Nog steeds merk ik dat ik moeite heb met eerlijk zijn. Tegen hulpverlening. Dingen omzeilen. Over hoe ik me daadwerkelijk voel. Ja dat heb ik gedaan niet dus. Ik weet dat ik mezelf ermee heb. Is dat verslavingsgedrag? Of gewoon dom gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Wat heerlijk dat je dat níet meer hoeft te doen, he? Ik was ook wel stiekem bezig, lege flessen weg moffelen, wachten tot iedereen de deur uit was, dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Lars Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Een hele goede morgen allemaal, Jammer, donker en motregen buiten. Parkietjes wel buiten gezet, die staan net droog onder de afkapping Straks een uurtje werken ,(schoonmaken) Dan vanmiddag nog een uurtje om 17.30 Relaxed dagje dus. Al mee gedaan met de ochtendgym, de was draait, en nu aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 (bewerkt) Goede morgen allemaal, Dagje Dyane. Magazijndag plus de rit heen en weer. Plus nog een dagje kijken op een meeting van citroëns van 25 jaar en ouder.. 't Meissie (onze Dyane) moet wel een beetje in beweging blijven.. ze is al 33!! Waar is dit dit jaar? Hier? http://www.eendeei.nl/?page_id=22 11 juni 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Goedemiddag kiekebillen Wijfie in love? Goed gedaan Nadia! Stiekem drinken, en al wat daar rond komt te staan zoals liegen, afzonderen etc is eigen aan een actieve verslaving. Eender welke verslaving waarvan je niet wil dat iemand het weet. Maar meestal doe je dat enkel om of te verdoezelen of met het oog op te willen drinken.Een wit leugentje vertel ik nog steeds wel eens maar wie doet dat niet?Naar het schijnt liegt iedereen in min of meerdere maten wel meer dan één keer per dag. Niet gelogen! Als je moeite hebt met eerlijk zijn omtrent sommige dingen Lars, kan je jezelf maar één vraag stellen nl. waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Ik ga me maar eens deftig aankleden. Zo met dochter naar de winkel en straks een bbq met collega's ergens in het verre Limburg. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 eerste stap gemaakt om weer actief te zijn op dit forum en herintroductie gedaan bij wie=wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Als je moeite hebt met eerlijk zijn omtrent sommige dingen Lars, kan je jezelf maar één vraag stellen nl. waarom? Schaamte niet toe willen geven stoer doen ik red me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Welkom MarkQ, Op dit tijdstip is het wat stilletjes, Maar welkom terug hoor Lars, Het is goed dat je zelf ziet waarom je wel een liegt en zo. Dat stelt je ook in staat om eraan te werken toch !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Je eigen zwakke punten toegeven best sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Waar is dit dit jaar? Hier? http://www.eendeei.nl/?page_id=22 Nee, we waren naar 3e Citroën Zuidoost-Brabantmeeting, Asten-Heusden 10-06-2016 - 12-06-2016 Afspraak voor alle Citroëns van 25 jaar en ouder op camping Martinus Plak, Gevlochtsebaan 6, 5725 RD Heusden, gem. Asten. Was overigens niet veel aan. Toen we aankwamen waren de meesten net een puzzeltocht aan het rijden.. Ze zouden nog enkele uren onderweg zijn. We zijn toen weer naar huis gegaan.. was ook nog anderhalf uur rijden. De magazijndag was wel gezellig.. nieuwe koolborsteltjes voor de startmotor gekocht, nu nog monteren. Met z'n allen voorpret voor volgend jaar zomer als we met een grote groep naar Portugal gaan, naar de 2-jaarlijkse wereldmeeting. Al met al een lekker dagje, lekker met open dak gereden. En dat allemaal zonder drank. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 De ICCCR 2016 is in Nederland! Degaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Weet ik, Gaande.. is me wat te elitair en duur. DeAtypischenietgaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Nou,ik kan het bepaald niet elitair noemen. En ach, wat is duur. Deerlekkerwelheengaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Voor eend-rijders is er al makkelijk heel veel elitair. Jaguar-rijders zien de wereld anders. Deietwatbevooroordeeldenaarbezitkijkendemaarnietheus Ik wens je een mooie dag of dagen tijdens de ICCCR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Ik vind het een erg fijn dagje, ben zeer in mijn nopjes. Wat in het huishouden gedaan, lekker gegeten, leuk nieuw boek, detectivemaand, nog wat in de zon kunnen zitten en dagpact gehaald! Wat wil een mens nog meer, behalve dan naar de ICCCR wat het ook moge zijn? rapilos en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden