Spring naar bijdragen

Afbouw Rivotril na 10 jaar 4/6 mg


Arie

Aanbevolen berichten

Hoi Jose,

De weg van de geleidelijkheid is zeker beter, maar aan de andere kant ben ik dit traject spuugzat. Ik zit nu 7 dagen op '1Mg' en eigenlijk wilde ik vanavond al stoppen. Maar aangezien de afgelopen dagen toch 'slecht' waren blijf ik nog een week op een 'halve Mg'.
Punt is dat ik toch thuis zit en wel een stootje kan hebben. Ik hoef in principe niks, dus laten we de tijd maar gebruiken om 'zo snel' mogelijk te kappen met die rommel.

Ik zie dat je 7,5 Mg Mirtazapine neemt. Ik neem de helft daarvan: ong. 4Mg maar dat lijkt nu niet echt meer te werken. De nachten zijn onderhand even waardeloos als voordat ik deze pillen slikte.
Slaap jij goed op die 7,5 Mg? Ik ben een beetje benauwd voor dat middel aangezien het een A/D is...

Cheers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ha Arie, hoe gaat het met je / afbouw? Ikzelf zit op NUL sinds kort, de laatste stappen waren pittig, vooral onrust, rommelig slapen (vaker wakker), spierpijn, hoofdpijn en brainzappen, meeste na dag of wat weer weg. Ben blij van de lorazepam af te zijn, nu nog verder herstellen. VNl slapen, rust lijkt terug te keren. Heb de Jump van omgerekend 1 mg diazepam gedaan, 1e nacht kwam moeilijk in slaapritme, maar dat kan ook de spanning van 1e nacht zonder zijn geweest.

@José, jij bent er ook bijna af?????

Ben nu snip verkouden, vraag me af of door afbouw komt ongewoon verkouden is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...