Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Ha Ietje, hoe is het? Hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Nu laten bezinken en misschien is het zo gek nog niet. Drie weken kom ik wel door. Heb ik een stevige basis om thuis goed te starten met deze hulp. Lijkt mij een goed plan Lars, dan begin je in ieder geval nuchter en met medicatie als je kleindochter geboren wordt! Mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Yasmin sterkte. Yasmin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Gelukkig Ietje, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 hup Ietje♥ en slaapwel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 ik meld me droog en moe af: lekker slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Ha Jootje, alleen wij zijn nog ingelogd. Ik ga nu ook afsluiten Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Weltrusten jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden