Spring naar bijdragen

Maandag 23 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen:

deze was veeel positiever. Ja, er zijn duidelijke waarschuwingen en de dokter zei ook dat elke terugval de zaken verslechtert. Maar hij had het over herstel, omdat ik al succesvol wat langer droog sta dus extreme conclusies te voorbarig zijn.

Ik ga dit sowieso in mijn oren knopen: fysieke klachten zijn nieuw voor mij. Hopelijk was dit het moment dat de knop definitief om is. In ieder geval vandaag. Toen ik een drank advertentie zag gisteren voelde ik me fysiek onwel. Dat komt natuurlijk doordat ik me zo heb zitten opwinden in mijn hoofd en ik weet dat dit ook wegebt maar toch: vandaag neem ik die eerste niet.

Rood vlees moet ik laten staan zei ie. Dat deed me wel pijn maar goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Gipsy. Tomtom klinkt wat hoopvoller. Wil niet alles vertellen maar het gaat hier niet geweldig. Net naar de huisarts geweest. Dochter heeft al veel uit gezocht. Zijn wel mogelijkheden maar niet in de omgeving op kort termijn. Wat verder weg wel. We praten dan over begeleid wonen. Het liefst wil ik in appartement en hulp als het nodig is. Of het mogelijk is gaan we onderzoeken. Kijken wat ik in eventueel tussentijd moet. Van getrouwd en aan het werk naar praten over wonen met begeleiding. Ik ga maar op dagpact. Niets is het waard om te drinken toch.

Dagpact;

Momentum

Rapilos

Nadia

Agnieta

Gipsy

Lars

Toch klinkt het wel hoopvol Lars. Accepteren wie we echt zijn met AL onze positive en negative kanten het erkennen wat we wel en niet kunnen. Als je echt gaat verhuizen naar begeleid wonen in een andere plaats ... zou je dat ook kunnen zien als een nieuwe start. Ik wens je sterkte!

Wij gaan zo even weg. Een jonge Gouldamadine halen voor vers bloed. Ik "fok" daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag krijg ik een berg geld dus maar snel op het dagpact

Goedemorgen..

Dagpact;

Momentum

Rapilos

Nadia

Agnieta

Gipsy

M'n geld was nog niet gestort en ik zou om 11 uur m'n pasjes inleveren maar wilde van te voren nog even een slof sigaretten halen dus ik appte m'n psycholoog of het ook om drie uur kon want ik wist dat ze dan nog een plekje had. Zei ze ja met even later een berichtje of het echt geen smoes was. Heb ik haar maar een printscreen van mijn bankrekening laten zien. Junks vertrouwen is echt heel moeilijk.

Ik heb vorige week een meisje geholpen wat erg omhoog zat met een intakegesprek. Ze had niemand om mee te gaan en durfde niet alleen en woonde in mijn woonplaats. Dus ik heb haar mijn nummer gegeven en ben meegegaan. Sindsdien appt ze regelmatig. Ik reageer dan lief en steunend. Volgens mijn psycholoog heeft ze even een steunpilaar nodig en houdt het vanzelf op. Nu appte ze gisteravond uit het niets of ze m'n adres mocht. Daar heb ik twee uur over getwijfeld. Ik wil niet dat ze bij me langs komt maar wilde haar ook niet afwijzen. Ze had mij volledig in vertrouwen genomen en ik wilde dat niet beschadigen. Ik dacht misschien wil ze nog een kaartje sturen om mij te bedanken.

Werd ik net uit m'n bed gebeld door de bloemist die voor de deur stond met een prachtige bos bloemen, gek kind.

Was een klein beetje opgelucht dat dat erachter zat en het had natuurlijk helemaal niet gehoeven.

En blij dat ik de keuze heb gemaakt om haar mijn adres te appen.

Goh, wat lief zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag inmiddels mensen... 

Wat een regen he? 

Maar wat worden de kleuren van de tuin dan opeens een stuk dieper, zoooo mooi. 

En nee, ik lag niet in bed uit te slapen, maar was hard bezig met het uizoeken van het één en ander voor jongste... 

was een beetje stress gedoe. Maar klaar nu, pffff. 

Daarna lekker met hond gelopen en nu klaar voor de middag. 

Koffie en thee voor de ochtend gaat niet meer, maar zo aan het begin van de middag gaat dat er vast ook wel in. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

 

Agnieta, van harte met de geboorte van je kleinkindje, wat blijft zoiets toch een wonder he? 

 

Tom, fijn dat de tweede arts een stuk positiever is, houd je daaraan vast hoor. 

 

En Gipsy.... wat een heerlijk gevoel moet jij nu hebben... koester dat... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond vanochtend onrustig op. Al mijn acties zijn onrustig vandaag .... ik kom maar niet tot rust ....

Ondanks dat ik op het weekpack sta .... ik ben net naar de winkel geweest. En drink nu de eerste.... een golf van verlichting gaat er door mijn lijf ... zucht. Sorry, het lukt me steeds maar enkele dagen droog te staan. Een week is net nog niet haalbaar. En van IrisZorg hoor ik nog steeds niets!

A.S vrijdag vanwege de bloeddruk naar de huisarts. Zal ik meteen mijn beklag doen daarover.

Zoals beloofd zal ik niet meer mailen als ik gedronken heb. Dus TOT MORGEN.

Voel me lullig naar ons in dit forum....

Maar goed. Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog, je pakt wel erg snel een slok.

De vier dagen zijn wel goed, maar waarom nu weer drinken.

Iriszorg helpt ook niet als je je steeds laat gaan.

 

En de 'golven van verlichting' brengen je steeds weer naar af.

 

En zo lang je niet raaskalt kan je best schrijven.

Het punt is dat eenmaal aan de drank een gezond oordeel weg is!

Het komt allemaal niet goed aan,zoiets.

 

 

En als je in de afbouw vaak onrustig bent vraag wat librium voor een korte tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Regenboog, spanning, onrust, verdriet, trek...het gaat allemaal sowieso voorbij. Ook als je níet drinkt. Kwestie van tijd.

Je neemt nu de spanning weg met drank, maar laadt in een ander hoekje van je geest weer een hoop negativiteit op: spijt, falen, schaamte. Zo hou je de balans in de min.

Gooi weg die zooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee grapjas een vogeltje :) om te kweken.

 

Dit sprak Regenboog.

Wij gaan zo even weg. Een jonge Gouldamadine halen voor vers bloed. Ik "fok" daarmee. 

Je zou dan toch niet aan drinken denken.

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, regenboog,

Heel herkenbaar hoor, vooral die golf van verlichting ;)

Maar joh, je schiet er uiteindelljk niets mee op.

Sterker nog, je houdt hiermee de graving flink in stand

En ik spreek uit ervaring hoor.

 

Lars,

Ach wat falen..

Er wordt juist flink gewerkt aan een betere toekomst voor je.

Nu maar meewerken toch.

Wie weet wat er nog voor moois voor je in het verschiet ligt uiteindelijk

(Hoewel je dat op dit moment vast niet zo zal voelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...