Spring naar bijdragen

Maandag 9 mei 2016


Aanbevolen berichten

Ik maak steeds een plan. Had voor dit weekend ook een plan gemaakt. Met hulpverlening. Als ik me er niet aan hou heeft het weinig nut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de bel trekken. Heb telefoonnummers genoeg om hulp te vragen. Anderzijds eerder dronk ik elke dag. Als het nu alleen in het weekend is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer wordt de cola eens vervangen door een sapje, Yvonne? :-)

De cola is voor Fleur Tom, zij houdt niet van koffie en thee, vandaar..... 

 

 

Yvonne, wat ben je al vroeg uit de veren, dank voor de koffie

Tsja, een vroege vogel hier die heel op tijd naar haar werk moest Suiker... en dan zet je toch maar even een bakje thee  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

kom ik thuis van het strand

en kijk laat mijn mobiel na

2 berichten dochter: ben je thuis

of op t strand? We willen komen koken

voor moederdag.

oeps, mobiel thuis laten liggen. ;)

raincheque nu

maar eerst strand weer :):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

 

"Gewone maandag"?

Een supermaandag! Mooi weer, straks ga ik een lieve vriendin zien, boodschappen doen, lekker gezond koken en eten en vanavond naar een AA bijeenkomst.

Noem dat maar eens normaal.

 

Als je het wil zien, kun je van elke dag een bijzondere dag maken, zonder alcohol.

Vandaag neem ik de eerste niet, omdat ik die keuze heb. Ik mag en kan misschien dan wel, maar ik wil het gewoon niet.

Bovendien heb ik in mijn mooie leven van tegenwoordig wel wat anders te doen dan mijn gevoel te verzuipen en duf te wachten totdat de ene dag weer in de andere overgaat.

Ik wens jullie een fijne en nuchtere dag toe, geniet ervan. Met alcohol is dat voor mij niet mogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

April was niet zo'n goede maand voor mij. Bij het afbouwen van de ad bleek toch dat dat goedje wel ergens voor nodig is.

Veel somber dus. Tegelijk weer zo eigenwijs dat ik het op de eigen kracht wil doen: wel met ondersteuning, maar liefst zonder pillen dus.

Niet drinken lukt meestal wel, of het is matig. Duidelijk is wel dat ik het echt van binnenuit moet willen. Elke dag opnieuw. Het voelt veel beter om niet te drinken en dat helpt op zich gigantisch veel.

 

Lars ik benijd jou niet vandaag met een kater!! Gewoon niet meer doen dus... ook niet in het weekend! Sja... het eigen proces dus ;)

 

Beetje van het mooie weer genieten... gras maaien, wandelen: ik heb er wel zin in vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...