Yvonne Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen frummers. Het is buiten lekker fris op het ogenblik. Nog geen zonnetje, maar dat komt vast nog wel. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hihihi, ik ben hier aanwezig samen met Bing, Google en Yahoo... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen allen, een in alle opzichten een droge en zonnige maandag gewenst! Hier staat hij al hoog aan de horizon, gaat vandaag zeker goed komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Wanneer wordt de cola eens vervangen door een sapje, Yvonne? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen Hier al veel fluitende vogels gehoord en lekker zonnetje. Yvonne, wat ben je al vroeg uit de veren, dank voor de koffie Hier rustig ochtendje en vanmiddag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen Dagpact; Agnieta Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen Dagpact; Agnieta Lars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Gisteren niet droog kunnen afmelden voor dagpact. Vandaag gaan we er maar weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Pak jezelf nu eens bij de lurven Lars! Maak een plan, kom op, dit schiet niet op zo. Vraag me af of je op dit moment wel hulp hebt. Realiseer je wel dat je een echt probleem hebt, of ben je nog in ontkenningsfase? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik maak steeds een plan. Had voor dit weekend ook een plan gemaakt. Met hulpverlening. Als ik me er niet aan hou heeft het weinig nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Aan de bel trekken. Heb telefoonnummers genoeg om hulp te vragen. Anderzijds eerder dronk ik elke dag. Als het nu alleen in het weekend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Daar ben ik nog niet over uit Agnieta. Kan ik het dan alleen bij het weekend houden? Nu eerst paar uur werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Wanneer wordt de cola eens vervangen door een sapje, Yvonne? :-) De cola is voor Fleur Tom, zij houdt niet van koffie en thee, vandaar..... Yvonne, wat ben je al vroeg uit de veren, dank voor de koffie Tsja, een vroege vogel hier die heel op tijd naar haar werk moest Suiker... en dan zet je toch maar even een bakje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 goeiemorgen frummers. kom ik thuis van het strand en kijk laat mijn mobiel na 2 berichten dochter: ben je thuis of op t strand? We willen komen koken voor moederdag. oeps, mobiel thuis laten liggen. raincheque nu maar eerst strand weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 oh en Lars, nee alleen weekend gaat niet lukken, dat is een vd bekende achterdeurtjes jong. En die kieren worden groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hoi Lars, Wel een strak plan alleen in het weekend. Als ik ook zo sterk was, zou ik met je meedoen. Ga goed Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Oh ja, een mooie dag allen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 seen it, done it, got the T-shirt (BamBam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goedemorgen Dagpact; Agnieta Lars Albert Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Vandaag ook weer aan het werk. Lekker :-) ik hou van regelmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hey! Ik ben ervaren forummer geworden! AlbertRemmo, smart, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goeiemorgen. "Gewone maandag"? Een supermaandag! Mooi weer, straks ga ik een lieve vriendin zien, boodschappen doen, lekker gezond koken en eten en vanavond naar een AA bijeenkomst. Noem dat maar eens normaal. Als je het wil zien, kun je van elke dag een bijzondere dag maken, zonder alcohol. Vandaag neem ik de eerste niet, omdat ik die keuze heb. Ik mag en kan misschien dan wel, maar ik wil het gewoon niet. Bovendien heb ik in mijn mooie leven van tegenwoordig wel wat anders te doen dan mijn gevoel te verzuipen en duf te wachten totdat de ene dag weer in de andere overgaat. Ik wens jullie een fijne en nuchtere dag toe, geniet ervan. Met alcohol is dat voor mij niet mogelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Goeiemorgen, April was niet zo'n goede maand voor mij. Bij het afbouwen van de ad bleek toch dat dat goedje wel ergens voor nodig is. Veel somber dus. Tegelijk weer zo eigenwijs dat ik het op de eigen kracht wil doen: wel met ondersteuning, maar liefst zonder pillen dus. Niet drinken lukt meestal wel, of het is matig. Duidelijk is wel dat ik het echt van binnenuit moet willen. Elke dag opnieuw. Het voelt veel beter om niet te drinken en dat helpt op zich gigantisch veel. Lars ik benijd jou niet vandaag met een kater!! Gewoon niet meer doen dus... ook niet in het weekend! Sja... het eigen proces dus Beetje van het mooie weer genieten... gras maaien, wandelen: ik heb er wel zin in vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Dagpact: Agnieta Lars Albert Nadia Smart fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 (bewerkt) Heb wat geknutseld met een klein filmpje https://www.youtube.com/watch?v=XZSCxy-wQ08 Je kunt hier dus niet zelf filmpjes neerzetten? Dat moet altijd via een link? regenboog 9 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden