Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei 2016


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Dagpact

Lars

Vroeg wakker op moederdag. Jaren er rustig om door geslapen. Ook toen de kinderen klein waren. Ben er niet trots op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen op deze zonnige morgen...alweer.

Genieten dat weer...zo fijn!

Deuren atelier open, pot thee staat klaar en aan de slag.

 

En moederdag? Ach...ik heb er niet zo veel mee. Maar voor wie dat wel heeft, een feestelijke dag gewenst.

Wel fijn dat mijn partner vandaag het hele huis van boven naar beneden stofzuigt haha,

dat dan weer wel!

 

Ik ga aan de slag.

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet me weer op het dagpact.

De kwestie waar ik mee zat wb het forum, daar ben ik wel uit. Het is níet mijn verantwoordelijkheid, ik hoef niks mee, er zit een 'rapporteer'knopje.

Jullie zullen wel denken, hehe, kom je daar na al die tijd pas achter?! Maar als we het over 'leren' hebben, dan is me verantwoordelijk voelen voor van- alles-en-nog-wat wel een puntje. Waarschijnlijk zelfs een van de redenen waardoor ik in een burn-out ben beland.

Ik ga níet zo ver dat ik de stokebrand ga bedanken, dat dan weer níet.

Straks op bezoek en even neuzen op een foodmarket, kijken of ik iets lekkers voor vanavond kan scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)dan is me verantwoordelijk voelen voor van- alles-en-nog-wat wel een puntje. Waarschijnlijk zelfs een van de redenen waardoor ik in een burn-out ben beland.

(...)

 

Zeer herkenbaar voor mij, Nadia. Ik ben daar in mijn werk een aantal jaren geleden vrij hard tegenop gelopen. Toen heb ik een verklaring voor mezelf kunnen vinden en dat heeft me goed geholpen. Toen ik uiteindelijk dan stopte met drinken, bleek ik het in mijn privéleven ook nog aan te moeten pakken. Dat gaat niet van de ene op de andere dag.  Ik wens je er succes mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mooi...

 

Fc  om 14.30.....

 

3-0 en Europa in, grote broer en die Ouwe in de brandende zon.

 

Moeders en ik met kriebelende buik bij de buis :D

 

Harry richting China aan het graven vol overgave en geloof mij hij komt er een keer.. :face-icon-small-shocked:

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier liggen de poezen ook voor pampus.

Dat foodfestival was, wat mij betreft 3 keer niks. Het begon er al mee dat ik mijn fiets níet in het fietsrek kreeg, waarbij ik mijn knie venijnig stootte. Binnen het hek was het uitgestorven! Geen kip! En toen bleek je ook nog van die muntjes te moeten kopen. Zo'n ellende vind ik dat: je houdt altijd over.

Dus maar gewoon aardappelen met een karbonaadje, broccoli en een lekkere salade gemaakt.

Meld me níet culinair verrijkt, maar wel droog af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

vanavond werd op Canvas gemeld dat woensdag de documentaire met Louis Theroux over alcoholmisbruik wordt uitgezonden.

Dat stond dus de vorige keer dat ik dat hier schreef, verkeerd in mijn TV gids.

Nu zal het dus wel waar zijn.

Welterusten

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...