Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Goedemorgen, Jaren geleden dat ik dagdraad heb geopend. Iedereen mooie Bevrijdingsdag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Goedemorgen Suikertje en iedereen die later komt. Is je goed gelukt Suikertje:-) Ik ga het een voorlopig even zonder dagpact proberen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Goedemorgen rosa. Speciale reden om niet op dagdraad te gaan? In ieder geval succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Dank je Suikertje. Geen speciale reden. Ik ben niet van plan om mijn verdere leven dagelijks op het dagpact te staan:-) Moet toch ook zonder kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Maar als ik merk dat het moeilijker wordt om de eerste niet te nemen meld ik me weer aan. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Wacht even, ik las je verkeerd. Ik zeg niet dat dat ik niet meer op de dagdraad kom maar op het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ik schreef dagdraad ipv dagpact, nog vroeg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Op de dagdraad blijf ik gewoon komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ha ja is zeker vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Morning allen, een schitterende zonnige dag vandaag, geen enkele reden om te drinken maar heerlijk in de tuin werken. Gister een mooie AA meeting gehad, dat geeft toch ook weer extra energie. Maak er wat moois van allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 (bewerkt) Goede morgen, We hadden vanmorgen om klokslag zeven de vlag buiten hangen. Op onze mooie deventer toren nog steeds geen vlag te zien...(8.18 uur). Kan ik vanuit ons woonkamerraam zien. Zal die ambtenaar nou gewoon ambtenaar zijn of eerst dauwtrappen en daarna pas de vlag uithangen? 5 mei 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Eerst paar bakken koffie voor de ambtenaar Kohtje . Heimwee naar Deventer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 hihi... Je bent altijd welkom in Deventer, Suikertje.. dat weet je toch. De camping aan de overkant van de IJssel staat trouwens ook barstensvol. Jammer dat de winkelstraten in het centrum zoveel leegstand hebben, net als overal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ja heb er zelf ook nog eens gecampeerd en ook de toren beklommen, en dat terwijl ik ook ambtenaar was in die tijd. Veel kroegen daar bezocht, eigenlijk was dat de wieg van mijn alcoholconsumptie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Speciaal voor de kapitein van ons forum, nog een artikel wat ik recentelijk vond :-) http://rozenbergquarterly.com/ogen-gevuld-met-leegte/?print=print lady jane en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Een hele goede morgen allemaal, Heerlijk weer, maar nog steeds behoorlijk fris vind ik. Nu 11 graden op het balkon, maar gaat vast beter worden Is nog vroeg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Dagpact Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Huh ? Ben ik nu de enige op het dagpact? Nou dat zal een aardige zuippartij worden dan vandaag Rosa, Ik hoop, dat je het red zonder dagpact. 2 maanden droog, lijkt lang, maar als ervaren stopper, weet ik dat er toch nog plotseling hevige trek momenten op kunnen doemen. Of, dat je denkt; nu moet het maar weer eens kunnen, sta al zo lang droog, kan het nu wel handelen Vaak na 3 , 5 en 8 maanden. Had het soms zelfs nog na een jaar. Maar wens je uiteraard toch veel succes, want je doet het echt harstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Dank je Rapilos. Ik denk zéker niet dat ik het nu kan handelen. Ben niet van plan om het uit te proberen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ik kom maar wel op het dagpact. Je staat daar nog zo alleen:-) Dagpact: Rapilos Rosa lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 goeie morgen kanjers, vandaag een dagje naar huis. We gaan kijken hoe we een houten chalet kunnen plaatsen achter in m'n tuin zodat Jan voortaan vlakbij woont en me kan helpen als dat nodig is. Dus mantelzorger wordt. lief hé? Nou prettige dag allemaal tomtom2, lady jane, haddock en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ha, Dat is lief Rosa Nou, ik ga maar eens aan het werk. 1.5 uur maar, en vanavond nog een uurtje. Ga lekker lopen. Is een kleine 3 km. Alvast een beetje trainen voor de wandelvakantie in Oostenrijk, straks in juli Laters lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Ha Bollie, Had ik je bijna nog gemist. Veel plezier vandaag, als je een dagje thuis bent. En heel lief, dat Jan bij je komt wonen, om een beetje te zorgen. Doeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Dat is goed nieuws Bolletje! Fijne dag! Werk ze, Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Jan is een kanjer Bolletje. Mooi dat er zulke mensen bestaan. Rosa, als je het dagpact wat teveel vindt worden, dan kun je ook overstappen naar het weekpact. Ik heb dat na een aantal maanden gedaan omdat ik iedere dag het dagpact niet meer nodig vond; ik kon de dagen goed overzien. Het weekpact doe ik nog steeds en dat bevalt me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden