basta Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Ik kan 'm weer hebben: precies op tijd jullie reacties, een artikel in de volkskrant over alcohol, nog hier en daar wat nagelezen en nu weet ik weer: Er zat een listig duiveltje op mijn schouder, die zei dat het eigenlijk allemaal wel meeviel enzo. Eraf vegen en aan de kant schuiven. Klaar. Als ik nu een slokje neem, stap ik weer in die ring, dan gaan we weer vechten. Ik wil niet meer drinken. Ik had de presentatie van een soort project waar ik heel hard aan heb gewerkt. Het ging erg goed, en dan... wordt de aangemaakte adrenaline omgezet in craving, zo voelde het. Misschien is dat wel mijn rode lap: ontspanning/opluchting, eerder nog dan verdoving. Vanavond herhaling van die presentatie, weer spannend, dus: 'Ehm... Doe maar perensap. Ik graag perensap. Lekker, perensap graag. Nee, geen wijn, ik wil graag perensap. Ze hebben hier toch die lekkere perensap? Dat wil ik. Nee, ik hoef geen wijn, ik wil die perensap. Ik heb zin in perensap.' O ja, de volle buik van mijnGerrit: 'En een portie bitterballen, graag!' Als ik toost, zal ik lachen om alle grapjes ('dolle avond met je perensapje') en ondertussen naar jullie knipogen. rapilos en kruidenthee67 reageerden hierop 2
basta Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Ooh, ik kan ook vragen of ze kruidenthee hebben! En als ze vragen welke, zeg ik 67.
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Precies...dat stemmetje. En je weet wat het oplevert als je daar aan toe zou geven. Ik ook, helaas...of misschien maar goed ook. Want na een paar keer de mist in, weet ik nu heel zeker dat dat never nooit een optie is. O, het is allemaal zó herkenbaar Basta. Daarom zien we het soms bij een ander op afstand aankomen Brrrr...perensap...doe mij maar bitterballen! Dubbele portie met mayo! Heb een goeie avond Basta, ik knipoog terug. basta reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Een heel goed jaar, met een prettige afdronk basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Hahahaha. Shit, en weg is mijn laatste kiertje...
smart Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 ai ai ai, komt het wel goed hiero? Monster en basta reageerden hierop 2
basta Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 1 oktober 2016 Droog, natuurlijk. Bedankt, lieve achterban! Quinn en kruidenthee67 reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Goed bezig jongûh basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 2 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Mee, mijnGerrit. (viel het) Het was heel goed dat ik me hier van tevoren had schrap gezet, daardoor ging het vanzelf. Maar ik moet wel weer de standvastigheid van de afgelopen maanden zien terug te krijgen. Toen was er geen sprake van zwichten, het kwam niet in me op. Ja, dat misschien wel, maar daar lachte ik dan heel superieur over. Blaaskaak. Ik ga dat boek van René Kahn bestellen, misschien haal ik daar nog wat uit. Ik zal de indrukwekkendste zinnen citeren. Mannen, bedankt!
lady jane Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 standvastig zijn is wel fijn basta maar juist de fases van moeilijke tijden toch kunnen weerstaan, zoals je nu deed die zijn het waardevolst. Het is makkelijk om verleidingen te weerstaan in periodes van standvastig zijn, lekker in je vel zitten enz maar ikzelf leer (achteraf) dus meer van de moeilijke tijden. What doesn't kill you, makes you stronger. Maar evengoed fijn dat je stand hebt gehouden kijk, daar heb je je "stand" alweer, nu nog vastigheid☺♥ basta reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Ben trots op jou! Het was 'maar' een 'klein uitglijdertje' laatst, maar die kunnen je behoorlijk uit balans halen. En toch de aanleiding zijn voor verder zwichten. Sprak ik voor mezelf. Dat heb je niet gedaan! Nu weer doorgaan. En je bent geen blaaskaak. Maar gewoon mens zoals wij allemaal basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 2 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Wat een wijze tekst, ladyjane. Hé Thee, ik heb een waarschuwingspunt omdat ik jou onlangs verrot heb gescholden!! Ik kan het helaas niet herhalen, want dan heb ik er twee, maar het was één van de zoetste woordjes die ik ken, het rijmt op bekkie. Maar moderator, ik zal niet flauw doen, want ik waardeer het oprecht dat dit forum consequent beschaafde taal hanteert. Daar kunnen ze in de tweede kamer een puntje aan zuigen! smart en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Ah joh basta, pleur op Niks mis met ontdekken dat je een mens bent, met ook soms een misser ertussen. basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 2 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2016 Kijk maar. Maar ik wil er echt bijzeggen dat ik de toon erg vriendelijk vind, en dat ik een groot voorstander ben van een 'kuis' forum, dus ik zal me eraan houden. Beste Basta, Dit bericht stuur ik je, omdat ik zojuist 'gekl*' uit een bericht heb verwijderd. Zoals je weet is schuttingtaal niet toegestaan. Ook een verbastering hiervan niet, omdat het immers dan nog als schuttingtaal gelezen wordt. Zou je daar rekening mee willen houden in je postings? Een rustige avond gewenst. Vriendelijke groeten, de moderator
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Verbastaring Jootje, Quinn, smart en 1 andere reageerden hierop 4
basta Geplaatst 3 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Op 2-10-2016 om 09:32 zei kruidenthee67: Huh? Da meen je nie..gekkie JA HALLO, JE KUNT NIET ZOMAAR ALLES NAAR MIJN KOP SLINGEREN, JA!! BEETJE RESPECT GRAAG! kruidenthee67 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Wat een geschreeuw op de vroege ocht... o hell, het is al middag. Nou ja, schreeuw dan gerust.
smart Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 verbijstering basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 6 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 6 oktober 2016 Ik heb het nieuwe boek van Kahn gelezen: 'Op je gezondheid'. Het zei me weinig. Heel veel getallen en percentages: van de duizend Europese vrouwen boven de dertig dronk in de afgelopen twintig jaar 10% minder dan de tien glazen per week die in de jaren erna als streefgetal is aangemerkt en veertien procent daarvan heeft een verrgrote kans op kanker. (Ik verzin even iets, hoor) Ik realiseerde me dat "gezondheid" weinig invloed op mijn motivatie heeft. (Hoe dom dan ook.) Verslaving, dat vind ik erg, de machteloosheid, schuld, schaamte, woede. Maar gezondheid, ach...
basta Geplaatst 8 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 oktober 2016 O Lars, pas op! In geval van twijfel: sterretje gebruiken. We sn*ppen wel wat je bedo*lt! kruidenthee67 reageerde hierop 1
basta Geplaatst 8 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 oktober 2016 Ik ga er maar niet op in, straks ontlok ik je het derde punt.
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2016 Rapport Geplaatst 8 oktober 2016 Woeha...lig in een deuk om jullie Basta en Lars.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden