Spring naar bijdragen

Woensdag 20 april


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Valt weer niet mee he Agnieta,

Maar gelukkig, weet je dat Naltrexon bij je helpt.

Dus je daar dan maar weer aan vasthouden dan he

 

En een hele dag niets doen kan ik niet hoor.

Maar het lukt me wel eens om een hele middag niets te doen.

Helaas, geeft me dat meestal bepaald geen goed gevoel :(

Dat moet ik nog steeds leren, dat dat ook gewoon mag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een mooi dagje, lekker gewerkt, ook nog even in de zon gezeten, kip uit de oven met nieuwe aardappelen, sperziebonen en een salade, nu tevreden op de bank.

Meld me droog af.

Momentum, volgens mij maak je vandaag je week vol! Goed gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond om 6 uur opgehaald door mijn kids voor een verrassing.

Super avondje gehad in de bios,.......... jungle book.

Was de film die we vroeger zo vaak keken ,... nou ik vond het een super leuke verrassing 

Lekker genoten dus .

Vanavond maar lekker met een pammetje gaan slapen denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch die docu zitten kijken die deze aflevering toch niet over alcohol ging maar de sekindustrie in de VS. Emotioneel beschadigd kunnen raken van vormen van seks heb ik gezien en zelf ook gevoeld. Dat was dat verhaal wat vroeger in mijn draad stond. Die vrouw Linda werkend achter de rode lampjes. Het zien hoe snel ze beschadigd raakt ik verliefd en me zorgen maakte en ook er maar mee moest omgaan dat ik echt verliefd was op diegene waar zo 4-6 mannen in een rij stonden te wachten. Die wereld is nogal killing van wat ik er van gezien heb. Zoals Theroux altijd doet een docu over het menselijke aspect zonder oordelen. Zijn kon haar werk niet en ik kon er niet mee omgaan. Ze is gestopt na een paar maanden. Die gelukkige dag vergeet ik nooit meer!!

 

Blij dat ik me nu ver van dit soort dingen houd. Zoals die man zegt op een dag ben je de verbinding tussen hart en hoofd kwijt om het vol te houden en dan is er niks meer van jezelf over. 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Erik, ik herinner me nog goed hoe moeilijk je het daarmee had.

De reportages van Theroux zijn altijd heel bijzonder door de manier waarop hij te werk gaat, heel rustig en zonder oordelen, maar wel door vragen.

Hoewel dit ook interessant was (ik had de 1e ook gezien), was ik toch teleurgesteld. In mijn TV krant staat wel eens vaker zo'n fout, zeker bij de Vlaamse zenders.

Ik hou het wel in de gaten, want het komt zeker en vast nog wel binnenkort.

 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij stond ook de aflevering van Louis Theroux in de gids, die van alcoholverslaving en alle nasleep. Canvas gaat de komende weken nog meer documentaires van hem uitzenden, maar die voor "ons" zit daar helaas niet bij.

 

http://www.canvas.be/louis-theroux

 

Deze documentaire maakt ook erg duidelijk hoe schadelijk alcohol is voor het ongeboren kind.

bewerkt door Rob4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...