rapilos Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Dat is de goede spirit Agnieta En ja hoor, ik ben weer gewoon op de rit. Spannend Gipsy, Jammer, dat je nog niets weet. Die onzekerheid is nooit leuk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Hou je sterk Agnieta. Ik kom nog maar net kijken op dit gebied natuurlijk maar ik had vandaag zoiets van klein flesje anders eens doen,... maar toen dacht ik weer "welnee man ". toch zo'n duiveltje die af en toe naar buiten komt dus . Maar we gaan het ook niet doen. Zo even met dochter samen naar de winkel.Das toch weer dan stok achter de deur hahahah. Weet nog niet wat te eten ook pffff.Denk lekkere uitsmijter eens maken want dochter gaat na de winkel weer even naar vaders dus ben dan alleen. Nou ik zou zeggen tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Nou Gipsy, dat is fijn! Ook al snel, of moet je nog wachten? Ik meld me droog af van het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Meld me droog af! Sterkte iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 En ook ik ga me maar weer droog afmelden. Ik wens iedereen een hele goede nachtrust toe. Tot morgen maar weer. Warme groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 En hier nóg een droge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Zo, net weer thuis van mijn derde cursusavond in 3 weken. Weer een certificaat erbij! Aardige verzameling inmiddels aan het opbouwen Verder, meld ik me weer droog af. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Nog even voor het slapengaan een vraag, die mijn verwondering wekte. Ik hoorde vanmiddag op Omroep Brabant een interview met een moslim, die beweerde, dat er in de Cola, die hier in Nederland verkocht wordt 1% alcohol zit en deze drank voor hen, moslims, dus niet halal is en daarom niet gedronken wordt. Weet iemand hier op het forum daar iets van? Er schijnt in de Arabische landen een speciale Cola op de markt te zijn, die wel aan hun eisen voldoet. Niet dat het voor mij een probleem is. Ik drink zelden Cola en dan nog Cola Light. (En ik ben geen moslim). Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Blijkt maar weer dat je niet eens hoeft te drinken om onzin uit te slaan.... Godsdienstverslaving, bijna net zo erg als alcoholverslaving. Wellicht iets voor een apart forum ? :-) Welterusten allen! Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Overrijp fruit bevat meer alcohol. Zelfs je lichaam maakt het spontaan aan. Het lichaam maakt een heel klein beetje alcohol aan. Maar dit promillage is, als men leeft, te verwaarlozen. Is men overleden vinden er allerlei gistingsprocessen plaats waardoor het lichaam een iets hoger promillage alcohol kan bevatten. Maar dit promillage zal nooit boven de 0,5 promille uitkomen als de persoon niet heeft gedronken. Storm in a teacup 18 april 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 13.000 blikjes :-) DAT is pas trek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Droog afgemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden