Indigo Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Nadia, zal voortaan aan je denken op zondagochtend, gedeelde smart en zo. Niks raars aan hoor tomtom. Op vakantie geniet ik ook van, bijvoorbeeld, een apart gerecht. Wordt anders als dat gerecht je telkens door de keel gedouwd wordt. Ik was ook om tien uur te mopperen, mot dat kerkje nou echt zo dicht bij mijn huis staan?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Hier een ontzettend gedoe om de TomTom van een nieuwe aangepaste kaart te voorzien. Weet jij iets Tomtom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 TomTom weggooien en Google Maps op je smartphone gebruiken :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Een heel goed idee! Ik geef het op... zonde van mijn tijd. Heb ik toch nog iets aan TomTom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Zo, even tussen door thuis. Zo weer een uurtje koken bij iemand Na mijn werk, bij ex op de koffie. kleinkinderen ook aanwezig daar. Nog een stuk gelopen, even langs de supermarkt, en nu weer thuis even. Hebben nog even op het balkon gezeten, lekker als het zonnetje scheen, maar ijskoud, als er een wolk voor kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik kan je ook niet helpen met je Tomtom smart, Heb alleen maar een fiets, en die is helaas niet voorzien van een tomtom. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik ga me wel met Google maps redden; daarbij is de route niet geheel onbekend. Sjonge zeg: ligt iedereen op het strand of zo?...... wat een rust hier! Ik eet kiplevers en broccoli. Had ook nog een pannetje soep staan; haast vergeten. Eet ze dus... en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Het toiletpapier met het velletje naar binnen!Mega irritant. Maakt geen geluid maar toch.. Diene van hierlangs die zijnen techno luid opzet als ik in de tuin zit..Das gene muziek he..Mijn kat zingt leuker.Alhoewel..Bij nader inzien.Kill the cat! Of Klara...me don't like klassieke muziek.No no noGeef mij den George maar.Wake me up before you go go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Kippelevers!! Jakkebakke! Ik klaag graag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Maar nu ff hangen in de zetel. Pas thuis van werken en ben moe.Oud gerief moeten ze geen jonge sprongen meer laten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Doe wat je moet doen. Het lijkt erop dat ik toch 'n soort prepensioenaanbod krijg waar ik wat mee kan. Ben eigenlijk wel klaar na net geen 40 jaar werken. We gaan het zien. Lieve Bol, get well!!!! 1000 kussen, als dat niet helpt honderdduizenden! lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Lekker, kippenlevertjes smart, Ga ik ook weer eens halen bij de poelier. Goed idee zeg, Hier staan de worteltjes, en aardappels op, stukje zalm erbij en wat komkommer Eet ik ook weer lekker. Altijd wel laat, omdat ik net van een client kom. Maar ach, alles went (behalve een vent ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Dat zou lekker zijn Haddock. Daar zou ik maar eens serieus over na gaan denken Zelf werk ik ook al 46 jaar, en moet nog 6 jaar Tja, vroeger begon je gewoon al op je 15e he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Denk je wel om je datagebruik smart als je mobiel en Google maps aan hebt in België. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 He, Rapi, ja, het zou mooi zijn. Ben net geen 60, tot mijn veertigste als 'n bandiet geleefd, zelfstandig, daarna der dagen moe ietwat braver, dus weinig pensioenjaren. Maar ik ken ook met erg weinig toe. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Zo, tevreden over mijn dagje. Al mijn oefeningen gedaan, nog even in de zon gezeten (inderdaad kouhoud als de zon er even níet was!), een wasje, een afwasje, een boodschapje en dagpact weer gehaald. Nu aan de thee met chocola. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Je kan tegenwoordig bij Google Maps kaarten op je telefoon downloaden. Dat doe je gewoon thuis: kan je zonder data roaming in het buitenland gewoon Google Maps gebruiken.. erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik ga de dag afsluiten zo, filmpje op Netflix kijken... Een goede avond nog allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Hier na het werk gewoon lekker rustig dagje van gemaakt. En nu lekker nog heel even netflix kijken ook. En wat eten betreft,...... had nog over van gisteren. Rijst, kip antiliaanse styl en broccoli gestoomd en daarna met wat boter en bouillon . Heerlijk gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Laatste client, weer gehad voor vandaag. Snel klaar met de laatste altijd. En, bij deze meld ik me weer droog af. Totaal geen moeite gehad met niet drinken vandaag, gelukkig smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 17 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Meld me weer droog af...welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Nou mensen ik kom me ook weer droog afmelden. Ik wens allen een hele fijne nacht rust. En tot morgen maar weer . warme groet smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Meld me ook weer droog af voor het dagpact. Slaap lekker straks. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Fijn Haddock: eerder stoppen! Of je ook gelijk hebt/mits het kan! Bijtijds onder de wol hier. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 LadyJane, hoe was je weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden