Momentum Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Dagpact: momentum mooie zaterdag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen Nog geen Gipsy hier?Super! Hoop dat dat is omdat ze nog lekke ligt te ronken.Ik moet zo werken.Weinig zin in.C'est la vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 erik en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Heb een fijne dag allemaal En onthou... tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Laat de dag maar beginnen... Fleurtje al vroeg op pad dus, pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Morning allemaal. Bagger weer buiten, nog klein beetje mistig in mijn hoofd maar daar gaan we nu een bak koffie voor drinken. Vijf uur lang langs drie sportvelden staan straks: veel frisse lucht :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen heren. Fijn dat je weer aan het opknappen bent Tom. En goed dat je vandaag lekker naar buiten gaat... Maar vijf uur langs sportvelden staan.... pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 En ook goedemorgen dame Gipsy natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Vijf uur is te lang, maar soms heb je geen keuze :-). Dus gaan we maar er een gezellige dag van maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Klopt Tom, dus gewoon genieten van de mooie momenten vandaag weer. Met een hoofd dat alweer gelukkig een stuk helderder is dan gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Jeetje, ik draai een groepje scouts op zaterdag ochtend en vind mezelf dan regelmatig al wat zielig. Vijf uur langs de sportvelden... Zorgt papa voldoende voor zichzelf en wordt er voldoende voor hem gezorgd TomTom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Hahaha ja Meya, hier nog zo eentje, ik train op zaterdagochtend 1 uurtje buiten... en kan ook behoorlijk balen als het weer eens regent en stormt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen allemaal, Hier, redelijk weer als ik zo naar buiten kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Maar vandaag schijnt de zon !:-). Af en toe vind ik het heerlijk, de jonge jongens en meiden zien sporten. Alleen hebben we om 12 uur een tegenstander waarvan ik de vorige keer de trainer op zijn gedrag heb aangesproken, niet zo relaxed dus. Maar goed, wellicht heeft hij ook wat geleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Vast wel Tom... Zon daar bij jullie? Hier lijkt het wel herfst... en ik betwijfel of we het droog houden... Afijn, daarna lekker bakje koffie en warm worden weer. Rapi, jij ook een goedemorgen, hoop dat je een rustig dagje hebt. Luitjes, ik moet er vandoor. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Och hemel, zie ik nog net op tijd dat Jan jarig is vandaag. Jan, ik hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt. En ik wens je een schitterend nieuw levensjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Veel werken vandaag, Ben weer weg Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Oh ja tuurlijk; Jan , Gefeliciteerd, en nog vele gezonde jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Lars Gipsy Nadia Mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Lars Gipsy Nadia Tine Mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Jan proficiat!! Rapilos werkse....geen dagpact voor jou? Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Alleen hebben we om 12 uur een tegenstander waarvan ik de vorige keer de trainer op zijn gedrag heb aangesproken, niet zo relaxed dus. Maar goed, wellicht heeft hij ook wat geleerd? Wat goed dat je dat gedaan hebt. Zou meer moeten gebeuren. Op iemand afstappen in plaats van later roddelen en opfokken. Maar ik zou denken gezegd is gezegd. Daarmee heb jij je ding gedaan. Nu loslaten. Wat hij er mee doet is verder zijn (trainings-) pakkie an. En wanneer. Wie weet heeft hij er wel een paar weken voor nodig om het te laten bezinken. Niet meer jou klus. Dit alles uiteraard vanaf de hele verre zijlijn en zonder kennis of deskundigheid. Maar welgemeend ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen allen. Weer een fris en fruitig weekend voor de boeg. Dat blijft een feestje Prettige dag, maak er wat van smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Lars Gipsy Nadia Tine Rosa Goedemorgen allemaal Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Fleurtje, ik las net nog even het staartje van de dagdraad van gisteren, het gaat niet goed met mijn zoon. Hij heeft het precies 2 dagen volgehouden. Ik betrapte hem donderdag weer samen met een vriend van hem. Ik was net op tijd. Ze zaten in de schuur. Binnenkort hebben we weer een gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden