Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 april


Momentum

Aanbevolen berichten

Maar vandaag schijnt de zon !:-). Af en toe vind ik het heerlijk, de jonge jongens en meiden zien sporten. Alleen hebben we om 12 uur een tegenstander waarvan ik de vorige keer de trainer op zijn gedrag heb aangesproken, niet zo relaxed dus. Maar goed, wellicht heeft hij ook wat geleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast wel Tom... 

Zon daar bij jullie? 

Hier lijkt het wel herfst... en ik betwijfel of we het droog houden... 

Afijn, daarna lekker bakje koffie en warm worden weer. 

Rapi, jij ook een goedemorgen, hoop dat je een rustig dagje hebt. 

 

Luitjes, ik moet er vandoor. 

Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. 

Maak er een mooie dag van...

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen hebben we om 12 uur een tegenstander waarvan ik de vorige keer de trainer op zijn gedrag heb aangesproken, niet zo relaxed dus. Maar goed, wellicht heeft hij ook wat geleerd?

Wat goed dat je dat gedaan hebt. Zou meer moeten gebeuren. Op iemand afstappen in plaats van later roddelen en opfokken. Maar ik zou denken gezegd is gezegd. Daarmee heb jij je ding gedaan. Nu loslaten. Wat hij er mee doet is verder zijn (trainings-) pakkie an. En wanneer. Wie weet heeft hij er wel een paar weken voor nodig om het te laten bezinken. Niet meer jou klus.

Dit alles uiteraard vanaf de hele verre zijlijn en zonder kennis of deskundigheid. Maar welgemeend ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik las net nog even het staartje van de dagdraad van gisteren, het gaat niet goed met mijn zoon. Hij heeft het precies 2 dagen volgehouden.

Ik betrapte hem donderdag weer samen met een vriend van hem. Ik was net op tijd. Ze zaten in de schuur.

Binnenkort hebben we weer een gesprek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...