Gast Gipsy25 Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen Het zal nog wel even duren voordat Yvonne hier koffie komt neerzetten dus heb ik mijn eigen maar gepakt. Ik hoop dat we vandaag nieuws krijgen over bol. Ik ben helaas al vanaf drie uur wakker uit een herbeleving. Niet fijn. Maar ik heb zo een digitaal dagboek met mijn hulpverlener en die heb ik helemaal volgekalkt. Arme hulpverlener die het allemaal moet lezen. Vanavond naar de film naar de helleveeg. Schijnt een erg goede film te zijn. Lars hoe bevalt je huisje? Is het niet stil? Lj vandaag volleyballen Rapi een welverdiende rustdag Alle anderen fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen Gispy en alle laatkomers Bolletje ik denk aan je Lieve Gispy, wat ben je weer aan het spoken, hoop dat je toch nog even wat slaap hebt kunnen pakken. Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Dagpact Rosa Lars Gypsy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen allemaal, Lief, van je Gypsy, dat je me een welverdiende rustdag gunt. Maar helaas, straks werken tot 12.00 bij 2 pittige adressen. Dan vanmiddag/vanavond nog een paar uurtjes, Ga vanmiddag wel naar ex, beetje relaxen/wandelen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen frummers. Uitgeslapen hier vanmorgen. Buiten is het sombertjes, het regent. Maar straks gaat de zon vast weer schijnen... Binnen staan koffie, thee en cola klaar. Kom maar op met die dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen, Prachtig weer, vanmiddag de Fc tegen Nec in eigen huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen Dank voor de heerlijke koffie Yvonne. Iedereen een fijne zondag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen Toine en Suiker. zit je me nu voor de gek te houden Toine of is het inderdaad al lekker weer bij jou? En Suiker, fijn dat je weer internet hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 heerlijk zonnetje hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 goeie zonnige zondag hier schijnt ie al volop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Jane ook een goedemorgen... En terwijl ik jullie berichtjes lees Toine en Jane breekt ook hier de zon door... leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 goedemorgen mensen, Hier ook nog grauw buiten. Straks even werken. fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen! Vandaag opruim en organiseer dag. Morgen terug school voor dochter en ik terug aan het werk. Bakkes! Oh spijtig Gipsy..ik neem mijn petje voor je af. Met zo weinig slaap kan je mij bij elkaar rapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Oeps..Welkom Daan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ha die Fleur. Colaatje voor mevrouw Morgen dus weer terug naar gewoon... wat went 'vrij' snel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Yvonne, smart, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Dank je Vonneke!! Uuuuuuuurggggggggggllll...zwijg me ervan..Ik wil eeuwen en eeuwen verlof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ooit Fleurtje, oooooit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Zoals het er nu uitziet loop ik waarschijnlijk al met een rollator eer ik aan die ooit geraak Maar ik mag niet klagen.Ik zit goed waar ik zit.Ik mag echt niet klagen.Maar ik doe het toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hahaha... tot je 75e doorwerken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Kill me know! Dan moet jij vast niet lang meer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hahahaha.... mij hebben ze al losgelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Doemme! Geluksbeest! Toch nog ni aan de rollator zekers?Een jonge spriet als gij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ik zal maar eens aan mijn dagtaak beginnen Dikke kus voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Wij zitten voor de buis voor de marathon. De omstandigheden lijken ideaal, weinig wind, niet te warm. Voor de toeschouwers ook nog een lekker zonnetje. Rond 11.30 komen ze langs ons huis. Dan gaan we heen en weer rennen tussen live en tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden