lidia Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Mikki, gelukkig, iemand die dit ook kent, hoe lang duurt dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact Slaap lekker smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Meld me weer droog af voor vanavond. Was de enige van de 8 die geen alcohol dronk. 3 keer iets af moeten slaan, inclusief de ouzo, . Enfin, weer een geslaagde avond dus. Wel heel laat voor mijn doen. Morgen vroeg weer op. Welterusten allemaal Tine, smart en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ik meld me schoon af voor de dagpact. Zorgvuldig en bewust met eten omgegaan, gemediteerd, flink gewandeld en met vriendin gepauzeerd en gepraat. Geen pillen, medicaties of externe bronnen nodig gehad. Welterusten. tomtom2, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Meld me ook droog af!! Het weekend komt eraan...mooi weer....kleine deurtjes beginnen te kieren... Meld me direkt hier en bij mijn maatje. Trusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Pff... nogal pittig gewerkt vanavond. Drie uren in de benen volcontinu valt op den ouden dag niet mee rennen vliegen bukken tillen sussen praten rennen bukken tillen. 3.4 km op de stappenteller. Moe. Een pond druiven opgegeten, warme deken aan en mooi boek bij de hand. Gauw te bedde.... welterusten erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Nou Smart, wat zul jij lekker slapen lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden