Spring naar bijdragen

Maandag 28 maart


Jannigje

Aanbevolen berichten

Een heel vroege "goede morgen"

Nou dat is zowaar gelukt. Ik zit nog half fris en fruitig op de bank, klaarwakker.

Medicatie genomen, maar ik word er alleen sloom van, maar niet slaperig.

jowan zou nu de wandelschoenen aantrekken en naar buiten gaan, dat durf ik hier niet meer, te onveilig

Dus ik ga maar met een muziekje en een boek naar bed en zien wat er gebeurt.

Dus over een paar uur zijn jullie , althans een flink aantal hier al fris en fruitig en ben ik hopelijk ver weg,

Mijn dagritme verschuift zo nog meer, dat is niet de bedoeling.

Nou ja, wordt vervolgd.

Voor nu, voor jullie: KUKULEKUUUUUI

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :sun:

 

Nou Jannigje, jij hebt al een gezellig ochtendje achter de rug :) Hoop ook dat je nu heerlijk slaapt.

 

Ik ben blij dat ik weer zonder kater wakker ben geworden.

Had gisteren dus een huis vol met visite en drank. Ik heb 2x gedacht: Ach, wat maakt één biertje nou uit? Maar daarna vroeg ik me af wat dat zou toevoegen. Antwoord: Niets.

En ik ken mezelf en fenomeen alcoholisme, 1 is nooit genoeg, 1 dág drinken ook niet. Ik zou dan weer helemaal van het padje af zijn en weer een tijd verdwaasd ronddwalen.

Ik wilde ook niet die 21 droge dagen "weggooien". Ik heb absoluut geen zin om weer bij dag 1 te beginnen.

 

Dagpact:

Lars :rose:

Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen.

Ik werd uitgerust wakker :face-icon-small-shocked:  :)

Dat is prettig. Is al mijn slaap toch ergens goed voor geweest. We zien wel wat de dag brengt.

goed zeg Rosa.

Er is niets mooiers dan nuchter en zonder kater wakker worden na het " nee" zeggen tegen alcohol.

Voor mij is het met een kater wakker worden bijna iets traumatisch geworden en tot nu toe " de" stok achter de deur.

 

Lars; geniet van jou dagje weg. Even er uit, even wat anders.

 

Hier regent het. Nog even en dan zitten we weer in het zonnetje. Nog even volhouden :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Hier weer vreselijk vroeg wakker

Balen, kan ik een keer uitslapen, lukt het niet.

Straks met de trein naar mijn moeder, die in een verpleeghuis zit.

Er is daar paasbrunch.

Houdt wel in, dat ik mijn werkadresje van maandag, op moest schuiven naar de woensdagochtend.

(Dus weer geen hele dag vrij dan)

 

Rosa, wat goed, dat het gisteren gelukt is om het droog te houden.

Heb je de rest van de drank weggegooid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen. :rose:

Gisteren en eergisteren ben ik 5-HTP gaan gebruiken maar heb daardoor twee dagen te veel aan serotonine gekregen (denk ik).

Snelle hartslag, onrust, zweten, enge dromen en veel wakker liggen.

Dit terwijl mijn h. arts zei dat ik 5-HTP gewoon kon gebruiken en niet gewaarschuwd dat dit niet in combinatie kan met ad. of pammetjes.

Nu was ik al gestopt met gebruik daarvan maar dat spul zit nog wel in m'n bloed.

Ik ben echt niet tevreden met deze h. arts en zal hem waarschuwen dat die medicatie niet samen kan. Bah wat een rot nacht zeg. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...