Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 (bewerkt) Een heel vroege "goede morgen" Nou dat is zowaar gelukt. Ik zit nog half fris en fruitig op de bank, klaarwakker. Medicatie genomen, maar ik word er alleen sloom van, maar niet slaperig. jowan zou nu de wandelschoenen aantrekken en naar buiten gaan, dat durf ik hier niet meer, te onveilig Dus ik ga maar met een muziekje en een boek naar bed en zien wat er gebeurt. Dus over een paar uur zijn jullie , althans een flink aantal hier al fris en fruitig en ben ik hopelijk ver weg, Mijn dagritme verschuift zo nog meer, dat is niet de bedoeling. Nou ja, wordt vervolgd. Voor nu, voor jullie: KUKULEKUUUUUI 28 maart 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Hm, ik geloof dat ik toch en paar dingen niet goed heb gedaan, nou ja dat hoor ik wel, later. Of weet jij hoe het moet Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Nee Jan, sorry, ik geen idee . Ik heb dit nog nooit gedaan, je moet het maar aan bvLars vragen, die is er altijd vroeg bij. Of één van de andere wakkere types . Oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Het is trouwens de bedoeling dat iedereen hier kan schrijven, dus ik zou er nu maar eens mee stoppen. Je kunt ook overdrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Oké I get THE message. Ik heb nu het journaal ook al weer 4x gezien Welterusten Jan Slaap lekker Jannigje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goedemorgen allemaal Nou Jannigje, jij hebt al een gezellig ochtendje achter de rug Hoop ook dat je nu heerlijk slaapt. Ik ben blij dat ik weer zonder kater wakker ben geworden. Had gisteren dus een huis vol met visite en drank. Ik heb 2x gedacht: Ach, wat maakt één biertje nou uit? Maar daarna vroeg ik me af wat dat zou toevoegen. Antwoord: Niets. En ik ken mezelf en fenomeen alcoholisme, 1 is nooit genoeg, 1 dág drinken ook niet. Ik zou dan weer helemaal van het padje af zijn en weer een tijd verdwaasd ronddwalen. Ik wilde ook niet die 21 droge dagen "weggooien". Ik heb absoluut geen zin om weer bij dag 1 te beginnen. Dagpact: Lars Rosa Skip, Jannigje en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goedemorgen mensen. Ik werd uitgerust wakker Dat is prettig. Is al mijn slaap toch ergens goed voor geweest. We zien wel wat de dag brengt. goed zeg Rosa. Er is niets mooiers dan nuchter en zonder kater wakker worden na het " nee" zeggen tegen alcohol. Voor mij is het met een kater wakker worden bijna iets traumatisch geworden en tot nu toe " de" stok achter de deur. Lars; geniet van jou dagje weg. Even er uit, even wat anders. Hier regent het. Nog even en dan zitten we weer in het zonnetje. Nog even volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Hier weer vreselijk vroeg wakker Balen, kan ik een keer uitslapen, lukt het niet. Straks met de trein naar mijn moeder, die in een verpleeghuis zit. Er is daar paasbrunch. Houdt wel in, dat ik mijn werkadresje van maandag, op moest schuiven naar de woensdagochtend. (Dus weer geen hele dag vrij dan) Rosa, wat goed, dat het gisteren gelukt is om het droog te houden. Heb je de rest van de drank weggegooid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Dagpact Lars Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 (bewerkt) Goede morgen Dagpact: Lars Rosa Rapilos Albert fijne dag 28 maart 2016 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goedemorgen frummers. Hier ook regen... Maar binnen is het lekker droog en staan koffie en thee klaar. Rosa, je bent een kanjer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Nog maar even een bakkie koffie zetten voor ik weg ga. (Oh nee, hoeft niet, heeft Yvonne al klaar gezet zie ik(dank je Von) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Dank je wel Lars, Ga jij nog wat doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Echt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Oh ja, lees het net op je draadje. Nou joh, hoop dat het een leuke dag voor je wordt dan. En simpel, want je slikt refusal, dus jou kan niets gebeuren toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Hoop dat je een heel gezellige brunch zult hebben Rapi.. En jij ook een fijne dag natuurlijk Lars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Dank je Yvonne, Ga nu weg, de storm trotseren. "Zie " jullie later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Rosa Rapilos Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik zie Albert ... jij gaat vanavond vliegen als ik het goed heb gelezen? Wens ik jou een heel goede vlucht toe Albert... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goeie morgen iedereen. Gisteren en eergisteren ben ik 5-HTP gaan gebruiken maar heb daardoor twee dagen te veel aan serotonine gekregen (denk ik). Snelle hartslag, onrust, zweten, enge dromen en veel wakker liggen. Dit terwijl mijn h. arts zei dat ik 5-HTP gewoon kon gebruiken en niet gewaarschuwd dat dit niet in combinatie kan met ad. of pammetjes. Nu was ik al gestopt met gebruik daarvan maar dat spul zit nog wel in m'n bloed. Ik ben echt niet tevreden met deze h. arts en zal hem waarschuwen dat die medicatie niet samen kan. Bah wat een rot nacht zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goedemorgen Jane en Bol.. Klinkt niet prettig Bol. Straks nog maar een tukje proberen te doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik droom me suf en al voor de 3e keer verkouden binnen 6 weken. Dacht een goede konditie te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Das minder Jane. Ja iedereen hunkert naar de zon. Ik heb onder de d.draad van vandaag een hele lijst met dagdraadjes. Weet iemand hoe ik die weg krijg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden