lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Albert AlbertRemmo en Jootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Heftige draad vanavond Ik ga slapen, welterusten iedereen AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik gA morgen reageren op jouw verhaal. Ben nu te emotioneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Jeetje AR !! Je bent wel een malle om daarna je maaltijd te gaan noemen ... heftige overgang! Ja, veel te doen weer vandaag. Heb gelezen, kan onmogelijk op ieder reageren, maar sterkte! Heb enkele uurtjes gewerkt en nu weer verslavend met de wordfeud bezig. Heerlijk, al win ik te weinig. Ik heb te weinig geduld, ben te snel tevreden... Op een goede manier moe nu. Rooibosthee en alcoholloos; gaat makkelijker de laatste tijd! Welterusten allemaal klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Alles komt weer naar boven. Mijn mannetje komt zo thuis.....kan ik nog ff mn ei kwijt. Respect voor jou Albert. lady jane, smart en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Jeetje AR !! Je bent wel een malle om daarna je maaltijd te gaan noemen ... heftige overgang! Life goes on Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Alles komt weer naar boven. Mijn mannetje komt zo thuis.....kan ik nog ff mn ei kwijt. Respect voor jou Albert. Waarom alleen respect voor mij? Ik heb respect voor Bolletjes verhaal, en die van Jane. En ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 En nu sluit ik af tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Albert Bolletje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Ik ga slapen. Welterusten en voor een ieder een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Dus jij vind het overbodig dat ik hier ben omdat het me makkelijk afgaat? Ik heb ook andere tijden gekend ja, en me nu aangemeld bij tactus. Wees jezelf en val anderen die het gemakkelijker afgaat niet aan. Ik val niemand aan. Ik stel vast dat er een super-heftig onderwerp opeens op de dagdraad wordt besproken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Toen ik nog zo worstelde met drinken voelde ik me ook heel snel aangevallen. Ik moet in die tijd, niet om mee te leven zijn geweest. Nu realiseer ik me dat ik mijn gevecht vnl tegen mezelf hield, soms tegen het drinken zelf, en ook soms tegen hen die ik lief had. Nu vecht ik zelden meer. komt goed Moppie, geef jezelf de tijd die je nodig hebt. En weet, wij hier zijn niet de vijand maar medestrijders en willen liever geluk dan gelijk♥ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Als je geen moeite hebt om met mate te drinken, zoals ik iemand zag schrijven, wat zoek je dan in een forum zoals dit vraag ik me af? Vroeg men zich dat niet onlangs af over de geheelonthouders? En nog niet zo lang geleden over diegenen die al heel lang op en af gaan? Het maakt op zich toch niet veel uit wat iemand hier zoekt? Zolang men het op een bepaald moment vindt, is het helemaal ok toch? Yogajuf en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Toen ik nog zo worstelde met drinken voelde ik me ook heel snel aangevallen. .... komt goed Moppie, geef jezelf de tijd die je nodig hebt. En weet, wij hier zijn niet de vijand maar medestrijders en willen liever geluk dan gelijk♥ Ik kan van tijd tot tijd fel reageren. Als ik iets dat me nauw aan het hart ligt of iets dat pijn doet op tafel gooi en ik het gevoel (hoeft niet daadwerkelijk zo te zijn) krijg dat men in die pot roert, zet ik mijn stekels ook op. Misschien ook veel te vlug voor sommigen maar ik ben nu eenmaal passioneel en impulsief. Ik vind het bizar dat je haar reacties wijt aan haar strijd met drank. Persoonlijk vind ik dat iets minimaliseren. 11 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Heb jij klompvoeten A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Misschien lag het nooit echt in je aard.Ik reageerde zelf ook feller met drank op, toegegeven, maar nog steeds ben ik gevoelig voor sommige reacties en reageer ik navenant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 invullen, aanvoelen soms is het een ook het ander? ik vertelde ook iets van mezelf en precies dat stuk wordt niet gequote Dan maar liever helemaal niet quoten wat mij betreft. en ik lees vandaag net Moppies excuus wat ik heel erg waardeer. We bedoelen het allemaal goed immers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Hoi, goedenavond 11 maart 2016 bewerkt door Rudy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 En nu tv kijken Gezellige avond allemal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden