Gast Lars Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedemorgen allen. Hoop dat jullie beter geslapen hebben dan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Ik heb redelijk geslapen volgens mijn FitBit 4h18min. 8 maart 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen Vandaag weer even langs werk Ik heb redelijk geslapen. Jij weer liggen piekeren en lezen Lars? 8 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk geslapen.... jowan, een dikke vier uur slaap??? pfff, das voor mij niet genoeg hoor. Vervelend dat je maar niet goed kan slapen Lars.... Maar hier is de koffie... en thee en cola uiteraard... 8 maart 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Ik neem een bakkie ,rondje hondje en aan het werk. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Jij ook een goedemorgen Sowhat... fijn dat je er weer bent. Of had ik dat al gezegd? tssss, zal de leeftijd wel zijn, hahaha. Las daarnet snel nog even 'gisteren' door... Denk dat je het het heel verstandig hebt aangepakt met de hondenwens van dochterlief Fleurtje. En trouwens.. 'rijp' is de bevroren dauw die je 's morgens vroeg kunt zien bij rustig vriesweer op bomen, struiken en noem maar op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Albert leila het zonnetje schijnt al, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goeie morgen allemaal. Hier goed geslapen, maar werd wakker doordat een hond van Jan een tik van een van mijn katten op haar neus had gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedemorgen Leila en Bolletje... Hier nog geen zonnetje, maar dat gaat ongetwijfeld komen... En ja.... even te vrijpostig geweest de hond waarschijnlijk, dan krijg je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedemorgen Even een kopje koffie drinken van Yvonne Fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wattenkop, nog steeds niet over, Straks om 9.30 beginnen, dus dat is wel relaxed, zo laat Ik wil Lars ook even sterkte wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Albert leila Rosa Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen. Lars, ik hoop dat jij, ondanks dat je slecht hebt geslapen, toch nog beter hebt geslapen dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 goeiemorgen frummers hier wel een zonnetje en ik fiets zo naar de trein en de sauna, altijd weer een vakantiedag zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Rapilos, nog gefeliciteerd met het afbetalen van je huis! Zal wel een heel goed gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Rapilos, nog gefeliciteerd met het afbetalen van je huis! Zal wel een heel goed gevoel geven. Zoooo verschrikkelijk blij. Hoe is het met jou dan Rosa, hoe komt het dat je zo slecht geslapen hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Fijne dag Jane ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Dagpact; jowan Albert leila Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik heb een enkelblessure. Gisteren de hele dag gewerkt en daardoor meer pijn. Heb de hele nacht pijn gehad. Maar binnenkort een kijkoperatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Oh bah Rosa. Moet je de hele dag staan dan op je werk? Dat is dan eigenlijk veel te zwaar he Misschien een stevig enkelverband gaan dragen voor steun ? Kan je wel krijgen in de apotheek denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Met het niet drinken wisselt het. Dan weer een poosje niet, dan weer een poosje wel. Moest vorige week ivm de anesthesie een formulier invullen. Moest ik ook invullen hoeveel ik dronk. Zat te twijfelen of ik zou sjoemelen. Maar dat zou natuurlijk wel heel onverstandig zijn geweest. Nu weer een stok achter de deur om het niet drinken langer vol te houden. Het liefst voor eeuwig Lijkt me zo fijn om niet meer "hoeven" te drinken. Zou zo ontzettend veel rust geven. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik mag momenteel zittend werk doen maar dan toch loop ik teveel tussendoor. Dat is wel onvermijdelijk of ik moet echt een beroep doen op mijn collega's. En hulp vragen is niet mijn sterkste kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Dat doet het ook Rosa, het geeft veel rust, en een hele hoop minder ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Een enkelverband is wel een goed idee rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 We gaan er gewoon weer voor he Rosa ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden