bolletje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Heeft iedereen z'n klimschoenen aan? Vandaag gaan we beginnen met klimmen. Touwen, water, pleisters en een hele hoop moed mee nemen. Eerst maar eens een lekker hap doen zodat we op krachten komen.Er gaan weer twee gidsen mee en die gaan ons voor. Vandaag 3 km klimmen omdat het niet echt erg stijl is dus een makkie. Daar zal ik dan wachten en zorgen dat er koffie is en de tenten op staan. Mensen laat zien dat we doorzetters zijn hé? 7 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Okikidoki...on my way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 He he Ik kon mijn schoenen niet vinden! Ik kom er aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Tarzannnn, I'm coming....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Eh hebben we al een keer pauze...droog bijna uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 http://thumbs.dreamstime.com/x/slak-6773542.jpg HALLO, DAAR BEN IK DAN! Ik heb een boodschap van Jannigje: ze kon jullie niet bereiken, inderdaad geen internet (letterlijk). De postduif heeft ze gezien, maar die wou niet terug vliegen. Iets met arbeidsvoorwaarden? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Hup hup mensen uit de veren allemaal het ontbijt staat al weer klaar. Vandaag rustig aan weer en gaan we naar de volgende stop die is niet zover hier vandaan dus kunnen we langzaam lopen en genieten van het uitzicht over het land. Mensen kijk wel uit waar jullie lopen want er zijn hier bergslangen. Je ziet ze niet maar voelt ze wel als ze bijten. Je krijgt daar de slappe lach van en komt daarna niet meer bij. Voor dat gift er weer uit is duurt 24 uur, en je houdt iedereen 's nachts wakker. 8 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Pfffft, níet zo ver, zei ze. Ik ben nu vanaf 8.35 braaf aan het lopen. Prik wel steeds met mijn stokje voor me, want dat slangenverhaal zit me niet lekker, maar....wanneer stoppen we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Stoppen we al? Ben kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 (bewerkt) Ja wat is dat nou zeg, een stel jonge meiden, nu al stoppen? Niks er van, doorzetten. Vandaag halen we in ieder geval een heel stuk, en morgen bereiken we de top. Als we dat gehaald hebben kunnen we de hele wereld aan. Dan blijven we daar 4 dagen om flink uit te rusten en dan weer naar beneden. Dat gaat sneller. 9 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Geven ze er voetmassages? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen. Vandaag meld ik me aan voor deze 40 dagen challange. Gezien de behandeling die ik aan ga kom ik de 40 dagen door en heb ik er eigenlijk al voor getekend. Ik kom hier waqt extra steun zoeken smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Phoe phoe...lekker luxe dat hotelletje... Ik hou van kasteeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 40 DAGENPACT JanePumpkinLarsVlokHuttulaMonsterMijn GerritBlondieKlavertjeBolSkipNadia NancyRonjaYoJannigje Vol Tony Wijfie ZBB. Mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 We gaan de 24e weer terug Mikki dus kan je gerust mee doen. Als je het moeilijk krijgt, geef dat aan hé? Misschien kunnen we je helpen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Leuk Mikki, wel stoer dat je halverwege de klim naar de top mee doet al, ik was mooi boven in het hotel gaan zitten wachten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 ik blijf vandaag in de penthouse bubbelbad, sauna, roomservice filmpjes kijken, uitzicht genieten, boekjes lezen, muziekje erbij wat willen we nog méér? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Bedankt! Ja, ik ga het aan. en als ik het moeilijk vind geef ik het zeker aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 even pauze ! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Haha! Wel een lekker vet frietje erbij hoor, bij die pauze. En een koud glas water graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Welkom Mikki, gezellig dat je verder meereist. Heb je goede schoenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 en ik heb even uitgeprobeerd of jullie wel goed genoeg ontvangen worden, ja hoor, toppie in orde. Bed is goed, de service prima en het zwembad en de sauna nog beter. De sportafdeling kunnen we morgen wel samen uitproberen, ik was een beetje lui geworden vandaag. Moet ik nog blaren doorprikken? Verkrampte kuiten masseren of over iemands rug lopen?(met mijn gewicht kan dan ook alle stress spontaan losschieten) Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Ein de lijk. Tjessis wat een tocht. Mooi hotel, maar ik ga het morgen pas bekijken. Nu bed. Of eerst blaren tellen? Nee, bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden