Spring naar bijdragen

40 dagen geen alcohol


lady jane

Aanbevolen berichten

In heel Nairobi geen Kruidvat of Etos te bekennen, maar Jannigje moet weer zo nodig alle factor 50 die we bij ons hebben op haar ténen smeren.

Vond je het nodig meid? Bolletje, MijnGerrit en Lars hebben een pet, maar ik niet.

Moet ik soms met mijn helm op gaan lopen in deze hitte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen reisgenoten.

Vandaag gaan we naar Emba. Een dorpje vlak bij Thika. Hebben jullie ook je wandelschoenen mee genomen want???????? we gaan lopend daar naar toe. :lol:  Het is 6 uurtjes lopen als we het rustig aan doen.

Onderweg staat de Masai met water, bloed, vis en....... eens soort stokjes,  met een puntje eraan en messen, om de blaren door te steken.

Bij de vraag of ze zelf ooit blaren hebben gehad was het antwoord "NEE". Heb hun uitgelegd hoe ze blaren moeten doorsteken maar ze snappen er niet zo veel van. :blush:  :face-icon-small-shocked:  Dus duimen mensen dat ze niet te diep gaan peuteren. :D

animaatjes-marktkraam-98921.gif

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie zijn we Lars weer kwijt. Ik hoop dat hij in de gate heeft dat die masai-jelingen helemaal niet dulden dat je ook maar kijkt naar hun vrouwen laat staan dat je met hun praat. Bovendien verstaan ze je toch niet. Moeilijk taaltje daaro. O o als dat maar goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen  :sun:

Vandaag rijden we naar Nyeri. Is maar een uurtje, en daar worden we ontvangen door het hoofd van de Nyeristam. Die gasten zijn gemiddeld zo'n 2 mtr. Als ze geboren worden zijn ze al zo'n mtr. lang ;)  Hun tenten zijn 3 mtr. hoog want ook binnen springen ze er op los. :D En vanmiddag krijgen we geroosterde maden die ze gaan zoeken in verrotte boomstammen. Lekkerrrrrrrrr. :blush:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen. Nog 6 dagen en we gaan weer naar huis mensen. :)

Vandaag gaan we naar Isiolo. Daar gaan we een hele grote moskee bezoeken. Prachtig om te zien. Wel schoenen uit doen. ;)

Vanmiddag gaan we dan na het eten naar de Ewaso Ng'iro rivier en steken over richting Mado Gashi. Gaan daar een grot bekijken, maar das morgen pas. Eerst vandaag genieten van al het moois om ons heen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die wordt helemaal uitgezogen Nad. Lekker hoor.

Vanavond is er weer een kampvuur en dat zal de Masai eens laten zien hoe goed ze kunnen dansen en springen. Ook komen er gevechten. Dan gaan ze elkaar afranselen met een soort lang heel dun stuk tak, dat zwiept lekker, en dan maar kijken wie het langs die zweepslagen kan vol houden. De benen zijn favoriet. Wie het eerst valt is af en moet in de hoek gaan staan. :P

Je hebt best kans dat ze vragen of de mannen van ons ook mee willen doen. :blush:

Verder willen de vrouwen onze haren rood gaan verven. Daarbij laten ze allemaal vieze poepjes. Schijnt er allemaal bij te horen.

ik denk dat ik maar heel vroeg naar bed ga. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...