Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Ohhhhh, in dat geval mag ik weer met je in het stapelbed? Ik boven, jij onder. Moet je wel lamp aanlaten bij omkleden ajb (welk bed bedoel ik hè, gezien treden die jij mist) smart reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 (bewerkt) Het is genoeg dat Jannigje daar verblijft. Straks 3 vrouwen zoek. Bovendien wat is er mis met de 40 dagen mannen? Slik kreun poeh poeh 3 maart 2016 bewerkt door bolletje
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Slik kreun poeh poeh Hou het droog Bolletje
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2016 6 sixpacks op rij dat maakt mijn hartje blij dat wordt knokken bij de vrouwen maar dames; hebben is maar even houwen (welke ben jij Lars?)
smart Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Geplaatst 3 maart 2016 Ow, met krampen van het lachen naar bed zo direct. Gelukkig ben ik niet mee dus hoef ik ook niet mee te concurreren met alle lieftallige medefrommers want ik hou helemaal niet van wasbordjes, dr mag best hier en daar wat warme wolligheid omheen zitten, mits het geen bierbuik is. (is een bierbuik na 24 dagen weg, nee he?) Lars? Bolletje: hou het spul daar in het gareel he, en let idd vooral op Jannigje. Krachtig tiepje in schoapskleren en Vol houdt ook wel van een beetje Dol... jaja Jannigje reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ha ha ik moet op mezelf al in het gareel houden laat staan de andere meiden. Wel handdoeken mee nemen hé dames 4 maart 2016 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Zeg, het zal wel aan mij liggen, maar we zijn Jannigje wel al een poosje kwijt, hoor!!! Ik maak me zorgen........en internet doet het zeker niet hier, kunnen we dus ook geen groepsappje sturen, zucht.....
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Ik hoop dat de duif fit is en snel kan vliegen ! Jannigje reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Oei, dit wordt nog spannendddddddddddddddd
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 ik hou mijn hart vast ! (bloeddruk blijft stijgen zo ! ) lady jane en Jannigje reageerden hierop 2
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) ik was het niet ! 4 maart 2016 bewerkt door Vol
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Deze maar richting Kenia laten vliegen? Jannigje en nancy reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst 4 maart 2016 dat doet maar allemaal Monster reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Hoe moet dat nu na dag 40? Kunnen we overstappen op andere trein ?
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ik vind het maar een rotzooi worden zo, iedereen verdwijnt met iedereen, ik kom met heerlijke aanzetten, zijn er nog maar een paar mensen. Morgenvroeg een hele hoop handdoeken wassen, mensen ik ben kapot als ik terug kom van de vakantie Maar goed ik moet ook met de billen bloot nu hé, eerlijk is eerlijk. Ik heb een vriendje, en wat is ie knap, en wat een salug lijf heeft ie. Zijn naam is Ogieboggelosie de tweede ik noem hem boggeltje. Ik ben zo gelukkig met hem mensen, heerlijk. 4 maart 2016 bewerkt door bolletje
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Oh! Nu snap ik waarom die kerel me zijn pasfoto gaf ! Die moest ik aan jou geven, als aandenken voor thuis! Jeetje, bofkont !!!
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 whahahaha, ik nu ook ja begin me wel alleen te voelen !
bolletje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Oh! Nu snap ik waarom die kerel me zijn pasfoto gaf ! Die moest ik aan jou geven, als aandenken voor thuis! Jeetje, bofkont !!! Hahahahahahaha oeps even een andere broek aantrekken. 4 maart 2016 bewerkt door bolletje Vol reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Geplaatst 4 maart 2016 Wat een verleidingen hier .. ik ga ook slapen, ben benieuwd naar mijn dromen ! Trusten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden