smart Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Halverwege? Feestje :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Wel Droog, niet erg helder :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Lisette je kan er ook bij komen hoor dan reis je gewoon tot de 24e mee met ons, als je dat aan durft hé? Das toch nog 22 dagen en dat zou al best heel knap zijn. Je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Wel Droog, niet erg helder :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Ook ziek Hut? huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 ik niet ziek, wel droog (quoten ging niet (?)) vinden jullie dat héél gek, na die woestijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 (bewerkt) Tussenstand. Blondie.Bol.Lars.NadiaYoMijnGerritVolJannigje Huttula Monster 2 maart 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Skip ook droog ( wel een loopneus) Wie heeft me aangestoken grrrr lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Tussenstand. Blondie. Bol. Lars. Nadia Yo MijnGerrit Vol Jannigje Huttula Monster Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Blondie.Bol.Lars.NadiaYoMijnGerritVolJannigje Huttula Monster Skip Tony Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goeie morgen iedereen. Vandaag vertrekken we per jeep naar Tanzania en wel naar het Baringomeer. Ook daar is het mooi, met veel water. Zwemmen kunnen we er niet i.v.m. de krokodillen en nijlpaarden maar we zijn in een prachtig hotel vlak bij het meer. We kunnen kijken naar de dieren die daar komen drinken. Vooral 's avonds. Verrekijkers zijn daar dus mensen, genieten van de mooie natuur daar. Over 2 dagen arriveren we daar. We hebben vanmiddag een tussenstop en gaan lunchen gewoon in de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Klinkt weer prachtig, maar pas ajb op met je broodjes vlees ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Blondie. Bol. Lars. Nadia Yo MijnGerrit Vol Jannigje Huttula Monster Skip Tony Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Vlees heb ik al gekocht Vol en broodjes maken we zelf. Vlees op de barbecue, flink door bakken en smikkelen maar. Nee niet nog meer zieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 ik bedoel vooral die leeuwen die in de bomen op de uitkijk liggen !!!! Mijn god, als die ook maar vleugje van dat lekkere vlees ruiken moeten we rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Tussenstand. Blondie.Bol.Lars.NadiaYoMijnGerritVolJannigje Huttula Monster Skip Tony Jane Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 http://st.depositphotos.com/1695366/1400/v/950/depositphotos_14003567-Cartoon-Exhausted-Woman.jpg Ik ben er weer. Willen jullie me tegenhouden als ik nog eens met zo'n jonge man op stap wil? Ik heb er de kracht niet meer voor smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Oei, oei, oei! Bolletje zit jij in Tanzania? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Gelukkig, ze is er weer! Tja, bbq is opperdepop...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 (bewerkt) Wel potverdorrie Jan, ik had je nog zo gewaarschuwd "NIET MET VREEMDE MANNEN MEE" nou zie je wat er van komt. We moeten nog lang niet in Kenia zijn. Nou moet ik je weer door een vreemde man op laten halen. Man man wat een zorgen toch allemaal. Verder hebben we heerlijk gegeten. Springbok biefstuk, krokodillentranen gedronken en eieren gegeten, Buffeltong gegrild en sperzieboontjes met aardappeltjes. 3 maart 2016 bewerkt door bolletje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ik ga Jannigje wel ophalen hoef ik ook niet bang te zijn dat ze in een of andere harem terecht komt en zo toch, dan delen we eerlijk he Jannig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 (bewerkt) foutje bedankt 3 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Jane? Dit is de harem waar ze verblijft .. ik ga met je mee !!!! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 gun ons nou ook eens wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 nou, ehm .. is dat jullie groepsfoto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden